dinsdag 13 december 2011

Van alles

Om te laten zien heb ik dit keer een kerstkleedje dat ik jaren geleden heb gemaakt.
Met enige regelmaat heeft Lidl wel iets op handwerkgebied, en dat is zeker de moeite waard.
Het valt me wel op dat ik vroeger ook veel meer met andere steken heb geborduurd, tegenwoordig zijn het vooral kruisjes die ik maak!
En dan natuurlijk nog wat over afgelopen zaterdag.
Dat was de dag van de overhandiging van de kerstsokken.
De reacties van de bewoners van de Alvinnenberg waren prachtig,
iedereen was erg blij met de sokken.
Het was een grote verrassing voor ze.
Het was ook erg leuk om iedereen nu in het echt te ontmoeten en ik heb kennis gemaakt met
Tania.
Natuurlijk waren er die dag ook emotionele momenten, dat kon niet anders.
Maar bovenal was het feest!
Met taart en bloemen en heel veel lieve mensen bij elkaar.
Echt een dag om nooit meer te vergeten!

En dan ook nog goed nieuws!
Gelukkig is er op de röntgenfoto van mijn hand niets gevonden.
Dat wil niet zeggen dat het over is...helaas blijft alles pijnlijk en gezwollen, dus rust is nog steeds van groot belang.
Maar er is niet iets ernstigs aan de hand, ik heb goede hoop dat het weer zal genezen!

Bedankt voor al jullie reacties!


10 opmerkingen:

  1. oei Pauline ik heb dit blijkbaar gemist , wist helemaal niet dat je zo'n pijnlijke hand hebt , gelukkig is er niets ernstig aan de hand . Wat vervelend toch ....heel veel beterschap en hopelijk kan is het vlug weer beter ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi werkje!!
    Dara zal je vast na al diejaren nog steeds van genieten!!

    Wat moet dat leuk geweest zijn met de bewoners, dan weet je waar je het voro gedaan heb!!

    Wat een fijn nieuws... nu maar veel rust houden en hopelijk gaat het snel over en kan je weer aan de gang!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws, maar doe nog maar even rustig aan, niks forceren.

    Wat fijn al die blije mensen, dan weet je waar je het voor doet.

    Wat een leuk werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dat je hand niet echt ernstig is, maar naar blijft het...Lijkt me een geweldig feest te zijn geweest,blije gezichten doen altijd een hart verwarmen...Lief kleedje
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk werkje, apart die steekje zo!
    Gelukkig dat ze niks op de foto hebben gevonden, misschien met wat rust idd dat het snel weer overgaat..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kerstkleedje!
    Gelukkig geen ernstige gekke dingen aan je vinger, maar toch blijft het naar. Hoop voor je dat het snel opknapt.
    Het kerstsokkenproject was heel bijzonder, vooral door jouw inzet meiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Pauline,
    Ja, zaterdag was super gezellig. Leuk om al die tevreden gezichten te zien.
    Ik hoop dat je vinger vlug terug mag genezen.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pauline, I'm glad to hear that the x-ray showed that everything is ok with your hand. Take good care of it and I hope the swelling goes down soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkleed. Ik hoop dat je hand ook snel minder pijnlijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi je kerstborduur wel leuk eens wat andere steken.

    Gelukkig niks ernstigs met je hand hopen dat het nu maar snel beter mag gaan.

    Heerlijk al die blije mensen dat doet een mens toch goed als je zoiets gaat brengen.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen