zaterdag 21 januari 2012

Eerste update IHSW


Jawel!
Ik heb de sneeuwman en het meisje (oftewel: a kiss for snowman) af!
Mijn garen voor Butterfly kisses was namelijk op en in bestelling, dus daar kon ik even niet mee verder.
Maar de post bracht het vandaag al , dus alle gaten kunnen weer opgevuld gaan worden.
Ik moet nog even bedenken of ik ook nog wat steekjes ga zetten aan de eekhoorn, die ligt natuurlijk ook al een tijd stil.
Wat een hoop Franse knoopjes moest ik doen bij de sneeuwman!
Maar het maakt het winterse ervan wel helemaal af.

15 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zo mooi! Weet je waar ik dit patroon kan bestellen?
    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooiiiii Paulien... en inderdaad, de franse knoopjes maken het helemaal af... vind jij die ook zo leuk om te doen?

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaa!!!
      Ik ben dol op de knoopjes, meestal is het ook een leuke afwisseling van de kruisjes.
      Het was echt een erg leuk werkje Gerda, nogmaals bedankt ervoor!

      Verwijderen
  3. super!bardzo mi sie podoba.Nie ma jak zima

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden Pauline, en heel sfeervol met de knoopjes...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren bij elkaar. Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi geworden, ik vind dit echt een heel sfeervol plaatje.
    Ben benieuwd wat je nu gaat doen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Oh deze is ook al zo mooi geworden.
    Ondanks je arm/hand?, ga je toch nog snel ség !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het borduren gaat best weer goed, alleen met haken moet ik heeeel erg uitkijken!

      Verwijderen
  8. Congrats on the finish, Pauline. It's beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je affo, hij is superleuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen