dinsdag 3 januari 2012

In de lijstjes


Nu het borduren, en haken, op een wel heel laag pitje staat vond ik dat het toch eens tijd werd om wat in te gaan lijsten.
Er lagen nog 3 Suske en Wiskes klaar voor mijn zoon!
Hoog tijd om die eens af te werken.
En als je daar eenmaal mee bezig bent is het zo gedaan.

Gisteren riep ik nog vrolijk dat ik Woensdag wel weer wat zou gaan borduren.
Helaas is daar nog geen sprake van.
Van de fysiotherapeut moet ik zeker nog een weekje wachten.
De klachten blijken uit mijn arm te komen.
Ik hoef mijn arm niet te ontzien maar mag hem ook niet belasten.
Nog even geduld dus....

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel heeeeel mooi zeg.. daar gaat je zoon nog flink van genieten en jjij zelf natuurlijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rode lijstjes zijn erg leuk om de borduurwerkjes heen. Je zoon is er vast erg blij mee. En rustig aan met je arm en niets overhaasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuk zo in die roede kadertjes
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien er leuk uit, en zo zie je maar, kom je toch nog aan iets toe op deze manier.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn erg leuk geworden, leuke lijstjes ook..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pauline,

    Wees maar voorzichtig met je arm en luister maar netjes dan :-)

    En die lijstjes zijn knap ség, en mooie kleurkeuze ook !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat alles netjes in een kadertje zit! Daar geniet je toch ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watvervelen dat je niet kan/mag borduren, inderdaad een goede reden ook om zulke klusjes te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn ze leuk!
    doe rustig aan en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hèhè....heb je die nou eindelijkkkkk eens ingelijst!!
    Is mooi geworden hoor ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk geworden.
    Die rode lijstjes passen er perfect bij.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen