maandag 23 januari 2012

Laatste update IHSW Januari


Jaha, en dan heb ik ooooook nog tijd gehad om iets aan de eekhoorn te doen!
Toch weer een groepje blaadjes en bloempjes erbij gemaakt.
Het is altijd weer even wennen om op linnen te borduren maar wel een fijne afwisseling.
De blaadjes zijn met 1 draadje geborduurd en de bloempjes met 2.
Het patroon valt niet mee en ik hoop dat ik het met de hoeveelheid garen ga redden want een DMC-lijst ontbreekt.

En dan nog wat anders.
Ik heb meerdere keren gehoord dat mensen niet mijn blog op kunnen of niet kunnen reageren.
Heel erg vervelend!
Bedankt dat jullie dan op een andere manier contact zoeken!
Ik hoop dat Blogger de problemen snel oplost want ik ben niet de enige die hier last van heeft.
Tot nu toe kan ik wel zelf iedereen bezoeken en reageren.

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi borduurwerk wordt dit. Ik zie hier rechtsonder hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Ik zou hem zelf ook wel willen maken, zo mooi.
    Wat de DMC betreft, jammer dat de lijst er niet bij zit. Ik heb voor mezelf een DMC kleurenkaart aangeschaft. Heel handig bij opnieuw bestellen of zoeken in de borduurdoos van iemand anders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het borduurpakket is nog steeds te koop!
      Het is van Thea Gouverneur en te bestellen bij Borduurblad.
      Het kost ongeveer 40 euro.
      Het is heel fijntjes en veel groter dan je denkt!
      Bedankt voor de tip over de kleurenkaart, zal er eens over denken.

      Verwijderen
  2. Dit werk wordt ook heel mooi,en wat de kleuren betrefd, ik heb net als Paulijn een DMC kleurenkaart gekocht, het is even een uitgaaf, mar het is wel super handig met dit soort situatie's.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel mooi uit Pauline
    hoop ook een beetje meer tijd te krijgen om terug wat handwerk te doen.Eens onze tentoonstelling voorbij is het eerste weekend van maart kan ik terug met van alles
    voort doen.
    dikke knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal weer prachtig uit Pauline, mooie kleuren en fijn uitgewerkt..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zie er mooi ui!

    en het lijkt erop dat ik nu wel weer kan reageren op je blog, hopelijk zijn alle problemen opgelost

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your leaves are so delicate and life like, I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blaadjes zijn mooi aan het worden, vooral op de laatste foto ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit wordt weer een prachtig werkje Paulien.... op linnen borduurd wel mooi vind ik!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pauline dat ziet er prachtig uit.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen