donderdag 26 januari 2012

Meisje


Inmiddels heb ik het reactieformulier veranderd, als het goed is kan nu iedereen wel reageren.
Wel jammer want ik verander niet graag en vond het andere prettiger, maar het moet maar even zo.

Ondertussen borduur ik ijverig, of fanatiek...:) , door aan het meisje met de vlinders.
Het einde gaat in zicht komen en dan moet ik me echt inhouden want als ik eenmaal de eindstreep ruik ben ik helemaal niet meer te houden!
Blad 10 is nu over de helft, voornamelijk het saaiere stuk (met de zachtroze tinten van het jurkje) moet nog gedaan worden.

11 opmerkingen:

  1. Je gaat echt snel! Nog even dan is ze af, altijd lastig om dan weg te leggen inderdaad. Vanmorgen zag ik het einde al inzicht van mijn breiwerkje, leg hem dan met tegenin weg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeps, ik kan terug reageren ;-) Ja, als het einde in zicht is, ga je er voor hé. Toch voorzichtig aan doen, voor je het weet zit je anders weer met een dikke vinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch een mooi werkje. Gek he dat je tegen het eind altijd weer een spurt wil inzetten. Bij mij duurt ook het middenstuk vaak eindeloos en dan opeens....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh maar dat schiet goed op! Wat een schattig werk is dit toch.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga je toch hard, deze word zo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat fijn, nu kan ik weer reageren!
    wat ga je toch snel, ik zou zo`n werkstuk niet eens aan kunnen, maar jij vliegt er overheen!
    het wordt geweldig mooi.
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline, you're going to be finished so soon!! She looks beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wau!! You really are making such fast progress with your stitchings! You'll have this finished in no time :D

    Happy stitching and hugs
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat word ie mooi en wat ben je al ver

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is al heel mooi en gaat snel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen