vrijdag 20 januari 2012

Tijd voor ACTIE!


Zo, iedereen uitgerust van de kerstsokken van vorig jaar???
Mooi!
Want dan is het nu tijd voor een nieuw project voor een goed doel!
Het gaat om een kleine jongen, Nico, die in Paraguay woont en op 2 Januari te horen kreeg dat hij leukemie heeft.
Pippelotje is een actie gestart om de ouders te helpen de dure behandelingen te betalen.
Voor meer informatie verwijs ik jullie dus door naar haar blog.
Op een eenvoudige manier kunnen wij helpen!
Want we hebben allemaal wel zelfgemaakte dingetjes liggen die voor dit doel verkocht kunnen gaan worden en anders maken we dat toch gewoon??
Doen jullie ook mee?

1 opmerking:

  1. Hé Pauline bedankt voor je reactie,ik ben op je blogs gaan zien en er staan werkelijk heel mooie zaken op .Proficiat.Ik heb ook over dat leukemie patientje van paraguy,wat kan er zoal gemaakt worden.
    Naar waar moet het gestuurd worden,als ik kan zou ik ook wel iets kunnen maken.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen