woensdag 11 januari 2012

Verrassing!


Van de kerstsokkendames heb ik een verrassing gekregen!
Tussen kerst en oud en nieuw logeerde ik bij mijn vriendin Esther.
Zij overhandigde mij een mandje vol met leuke spulletjes en lieve kaarten.
Ik was helemaal beduusd!
Jammer genoeg kon ik niet gelijk iets gaan maken met al dat moois wegens mijn arm/hand maar dat ga ik zeker gauw doen!
Er zaten prachtige garens in, stof om een rand op te borduren en van Esther kreeg ik een schaartje in de vorm van een heks.
Iedereen heel erg bedankt, ook de dames die mij eerder op een andere manier al iets hebben gegeven.
Ik waardeer dit heel erg, al heb ik het uiteraard allemaal voor het goede doel gedaan en is de reden dat ik de regie over moest nemen natuurlijk erg verdrietig.
Ik ben nog steeds blij dat we het met zijn allen toch op tijd hebben kunnen afmaken.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk hè Pauline... en dat heb je echt wel verdiend hoor met al het werk dat jij verzet hebt!!! Ik zie mijn pakketje er niet bij liggen, hoop dat het niet verloren is gegaan met die feestdagen.... bij ons op de club zijn er ook nog altijd enkele dames die hun kerstexchange niet hebben ontvangen...
    Geniet er maar van meis.

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je had het echt verdiend ,Jij hebt zoveel werk geleverd .waarddoor alle sokken op tijd waren.
    gr janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een leuke verrassing, maar dat heb je wel verdiend heb heel wat leuke sokken zien passeren.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo gewaardeerd werd voor je bijdrage. En wat fijn dat je weer kunt handwerken! Pas je wel een beetje op? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne verrassing hè, en wat heb je het verdiend.Geniet ervan..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt het zeker verdient! Geniet er maar van en maak erleuke dingen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassingen heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen