maandag 2 januari 2012

Voornemens 2012


Het nieuwe jaar is begonnen.
En het oude was superleuk geëindigd!
Ik ben een paar dagen naar Friesland geweest,naar mijn vriendin Esther.
Heerlijke dagen waren het!
Maar het betekende ook: NIET borduren of haken!
Het werd me gewoon verboden.
En dat viel niet mee.....
Ik kreeg namelijk ook nog van de kerstsokken-vrouwen een enorme verrassing!
Dat kunnen jullie later lezen op het kerstsokkenblog.
Maar geloof me, het was zoiets als een slagroomtaart krijgen terwijl je op dieet bent!
Of shag en sigaretten terwijl je gestopt bent met roken.
Moeilijk dus!

Nu de voornemens dus.
1) minder fanatiek borduren en haken :(
2) de 3e rij van de Bubbles afmaken
3) van de andere Haeds 4 bladen doen

Ach, er is nog wel meer te bedenken natuurlijk.
Maar ik ga mezelf niet veel doelen stellen, anders sla ik zo weer op hol!
Vanaf woensdag ga ik weer heel voorzichtig een paar steekjes zetten.

Ik wens iedereen een mooi en goed 2012!

12 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je cadeautje. De (verplichte) rust zal je wel goed gedaan hebben , of niet?
    Voor jullie ook een heel goed en creatief 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwejaar!!
    Dat zijn mooie voornemens...
    Succes, vooral met het niet te veel doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo pauline,

    Jezelf opleggen als doel, minder creatief te doen, dat is ongewoon hé, normaal is de wens meer op creagebied te kunnen doen :-)

    Ik wens u een goed, gezond en gelukkig 2012 toe !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel goed, en vast ook, creatief 2012 toegewenst.
    En veel plezier met je kadootjes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon lekker rustig aandoen en genieten van wat je allemaal doet. Een van mijn voornemens ;)
    Een gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor jou en je gezin Pauline, heel veel geluk, gezondheid en borduur-,haak- en brei plezier..Maar doe wel voorzichtig aan..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja ik ben heeeeeeeeeeel streng ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat Esther maar goed op je mag passen!
    want je maakt veel mooie dingen.
    veel creativiteit toegewenst (hoewel ik denk, een beetje minder dit jaar zou niet erg zijn ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor het nieuwe jaar en veel succes met je voornemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle goeds voor 2012 Pauline... en hopen inspiratie voor nog meer mooie creaties.... wat je kadootje betreft... niet denken, gewoon genieten meis... je hebt dat verdiend!!! Dikke knufffff...

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhh, heb je je cadeautjes eindelijk gekregen? Super! Ik moest nogal op mijn tong bijten tijdens de sokkendag. Je hebt het echt verdient! Geniet ervan, maar met mate ;-)

    BeantwoordenVerwijderen