zondag 8 januari 2012

Zusje


Heerlijk!
Ik ben weer helemaal terug in borduurland!
Ik weet dat het oppassen geblazen blijft, maar voel me weer super en gelukkig.
En dus ben ik verder gegaan met Butterfly Kisses.
Zoals jullie misschien nog weten is dit het zusje van Tender Loving.
Tender Loving heb ik in 2010 gemaakt.
Butterfly Kisses startte ik in Januari 2011.
Het is een patroon van Kustom Krafts, dus geeeeen Haed, al lijkt dat op de foto's hiernaast misschien zo.
Van dit werk heb ik nu nog 3 halve en 2 hele bladen te doen, totaal bestaat het uit 12 bladen.
Ik zit er over te denken om dit borduurwerk eerst maar eens af te maken.
De stof is prettig en soepel en daardoor ook minder inspannend, dus beter om aan te werken op dit moment.
Tussendoor zal ik eens kijken of ik ook de sneeuwman en het meisje nog af kan maken, anders blijft dat zeker liggen tot volgend jaar!

14 opmerkingen:

  1. Ik lees hier een vliegende start. Na zo'n tijd wil je alles tegelijk doen. Fijn dat je weer normaal kan borduren. Wat een mooi borduurwerk wordt het. Het eindresultaat zal fantastisch zijn als het aan de muur hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je Pauline, en wat is het zusje een schatje, lijkt me heerlijk om aan te werken..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je terug aan de slag kunt gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van het borduren!!!!
    Het is fijn weer wat te kunnen bekijken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heerlijk dat je weer kunt borduren, geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je niet veel last meer hebt, maar toch opletten. Als ik zie welke start je terug genomen hebt pfiieeewwww.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet van het borduren, dit borduurwerk ziet er ook heel prachtig uit. Prachtig patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks je rustig aan doen ben je heel wat van plan!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je weer heerlijk kan borduren :)
    Ze groeit erg mooi en zo snel ook..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer lekker kan borduren wel voorzichtig aan doen hoor.

    Hij is prachtig.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer kunt borduren :) het is ook zulk prachtig werk!
    Ik zal je vorderingen gaan volgen!

    groetjes Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer kunt borduren. dit is ook zo'n mooi project

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You're doing wonderful progress with your stitchings :) I really admire your work!

    Hugs
    Mia
    Hyvinkää, Finland

    BeantwoordenVerwijderen