donderdag 16 februari 2012

Burda


Laatst heb ik een oud handwerkblad besteld.
Ik kan het nooit laten om regelmatig te snuffelen op internet bij 2e hands spullen.
zo kwam ik dus dit blad tegen.
Er staan mooie dingen in, die zeker ook nu nog leuk zullen zijn om te maken.
Helaas is het mooiste project wat er in staat een bestelpatroon geweest.
Daar kan ik toch zo van balen he!
Maar ach, niet getreurd er is moois genoeg, ik heb net mijn hobbyhoek opgeruimd en ik denk dat ik de eerste jaren nog wel vooruit kan...crisis of niet!

Verder nog iets over het geven van reacties.
Ik begrijp dat sommigen liever alles controleren, maar de woorden die nu ingetypt moeten worden om te bewijzen dat je geen robot bent,zijn bijna niet meer te doen!
Het zijn er nu 2 en erg onleesbaar.
Ben dus niet zo blij met deze aanpassing van blogger.
als het goed is heb ik het zelf uitstaan want het maakt het geven van een reactie niet leuk meer.

16 opmerkingen:

  1. mooi tijdschrift,
    ja lastig hè die codes, ik ga even kijken hoe ik ze uit kan zetten,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pauline,

    Je ziet het aan het boek, dat het een oudere versie :-)

    Ben benieuwd welk werkje eruit gaat maken en in welke kleurtjes,..

    Die geborduurde foto is knap gemaakt , leuk dat je zoon dat even voor je omgezet heeft.
    Ik heb ook zo een programma, maar gebruik dat nooit.
    Met mijn pixels heb ik ook zo een programma, dat gebruik ik dan weer wel veel :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar heb jij het knopje gevonden om het uit te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke koop heb jij gedaan inderdaad jammer van het bestelpatroon.

    Ik heb de code ook uit staan ik heb wel ingesteld dat het bericht pas na goedkeuring van mij zichtbaar word.

    Heb toch al een paar keer gehad nadat ik hem had uitgezet dat ze probeerde om een berichtje te plaatsen en zo kan je het toch gelijk verwijderen.

    Kan nog niet zien of jij dat ook hebt hahaha pas na dit berichtje.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hé ik wist niet dat je dat kon uitzetten die codes ik vind ze ook niet zo leuk en voel me steeds een dommerik als ik meer keren moet proberen. Leuk boek ik hou ook wel van die oude boeken.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo pauline, na je kerstsampler is dit boek natuurlijk een "must".
    ben benieuwd naar de nieuwe werken hier uit.
    het past echt bij deze tijd.

    ik heb ook gekeken bij mijzelf en het is inderdaad veranderd en niet ten goede.
    ik heb gezocht waar ik dit kan uitzetten/schakelen maar kan het ook niet vinden.
    heb je een tip voor ons???
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal!
    Je kan de woordverificatie uitzetten door naar je dashboard te gaan en daar te kiezen voor instellingen.
    Vervolgens kies je voor reacties.
    Dan scroll je naar beneden tot je bij woordverificatie komt,en maak je er dus NEE van.
    Ik sta op mijn blog alleen reacties toe van leden en mensen met een open-id, dus geen anonieme reacties.
    Tot nu toe heb ik geen problemen gehad, maar als dat gebeurd kan je inderdaad ook nog voor "eerst goedkeuren"kiezen.Ook dat stel je allemaal in via deze pagina in je dashboard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He fijn geen woordverificatie meer, die zijn zo lastig momenteel.

    Mijn moeder had ook nog wat oude blade liggen, heb er keer heerlijk door geneust, fijn tijdverdrijf he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk van die oude bladen, heerlijk bladerwerk.
    Misschien dat iemand het bestelpatroon nog heeft liggen?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er een heel leuk boek uit! Zal ook eens kijken naar mijn instellingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Pauline, ik heb mijn woordrobot ook uitgeschakeld.
    het was even zoeken want het moest via de oude dashboard instellingen.
    bij de nieuwe staat het niet.
    dus eerst even terug naar de oude instellingen en dan vind je het inderdaad via instellingen en dan reacties.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik bekijk ook heeeel vaak mijn schoonmoeder haar oude borduur/hobby boeken staan leuke dingen in hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt helemaal gelijk... ik zit me ook een partij te turen bij iedereen om te ontdekken welk woord ik nou eigenlijk in moet typen.
    Leuk zijn die oude boeken hé? Wel heel jammer dat het mooiste patroon een bestelpatroon was, maar wie weet kom je ook die nog eens ergens tegen.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je dat je dat boek hebt gekocht, er staan vast wel meer leuke patronen behalve die ene.

    Ik heb ook last met de woorden typen, ik ga meteen kijken of ik het ook uit heb staan. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk boek.. ben benieuwd wat voor leuks je er allemala uit vind..

    ja die code is niet echt prettig nee....
    het ene woord dat gaat wel maar het andere...

    BeantwoordenVerwijderen