woensdag 8 februari 2012

Butterfly Kisses is af!!


Jaaa!!
Het is me weer gelukt!
Hehe, eindelijk is "zusje"af.
Kan ze na het inlijsten mooi naast "Tender Loving" hangen ( het meisje met de poesjes, gemaakt in 2010)
Ik ga proberen er dezelfde lijst om te krijgen.
Nu hopen dat er niet ineens NOG een zusje opduikt bij Kustom Krafts want ik heb er een beetje genoeg van.
Dit werk was echt saai om te doen al is het nog zo mooi.
Tijd voor wat anders!
Mijn jongste roept al: een Suske en Wiske!
Amai, daar heb ik er ook nog 3 van liggen...
Maar ik geef denk ik eerst de voorkeur aan een blaadje Bubbels!

24 opmerkingen:

  1. He, hardstikke goed. Gefeliciteerd met het eindresultaat. Geweldig. Je hebt nog best hard doorgewerkt.
    Lekker laten inlijsten en er dan alleen maar van genieten! En trots zijn op jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, proficiat en wat is het mooi geworden, complimenten!!
    veel plezier met bubbles, die is ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend. Dat heb je toch snel afgemaakt. Zal mooi zijn aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is hartstikke mooi geworden zeg! Nu nog een mooie lijst erom!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt schitterend geworden, ondanks dat je het saai borduren vond, heb je het toch snel afgekregen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet in een lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is prachtig geworden.. kan ik jouw niet voor een weekje lenen? Heb nog drie grote HAED's liggen. Succes met een goede lijst vinden en ik kijk alweer uit naar je volgende update van een ander werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Amai dat is af ! Knap gedaan hoor.

    En ik zit al te sukkelen met dat klein handwerkje, of is het nu het feit dat ik gewoon teveel keuze aan hobby's heb, dat het niet vooruit gaat ,hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, ze is prachtig geworden. Geniet ervan. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig borduurwerk is dit geworden. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden en weer 1 af!!
    Succes met het zoeken naar de lijst.
    En ik ben benieuwd naar je volgende update van Bubbels.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje zeg, wat ga jij snel. Maar wat is deze toch super de super mooi geworden. Ik ben heel benieuwd naar de lijst die je gaat kiezen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! het is een prachtig werk geworden en zal heel erg mooi hangen naast het zusje. En ja, nu verder doen aan de bubbels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waw, prachtig. Dat heeft snel gegaan.

    hoelang heb je aan dit prachtig werk gewerkt, wanneer ben je het gestart ?

    Mvg saramshobby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Pauline,
    herzlichen Glückwunsch zu deinem Erfolg!
    Das Bild ist wunderschön geworden!
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je affe werk. Ze is prachtig geworden. Lijkt trouwens helemaal niet saai om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geworden! Staat vast prachtig naast het zusje.....ik ben al driftig op zoek naar een 3e zusje voor je ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is heel mooi geworden! jammer dat -ie wat saai was om te maken. De bubbels zijn vast meer een uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Misschien saai om te borduren, maar uiteindelijk heb je wél eer van je werk hoor! Het is echt schitterend geworden!!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gewoon prachtig ik vind geen andere woorden.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratz..=))))))))))
    Wat een werk moet dat geweest zijn.. echt heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. waaauw hij is super mooi geworden! maak je ook een foto als ze naast elkaar hangen ?:D

    BeantwoordenVerwijderen