woensdag 29 februari 2012

Cadeau


Van mijn vriend heb ik een schitterend borduurboek gekregen voor mijn verjaardag.
Ik ben er echt erg blij mee!!
Daar kan ik wel uren in bladeren....en plannen maken welke ik wil gaan maken.
Een van de geheime werkjes waar ik mee bezig ben is nu klaar, maar ik heb nog meer onder handen.
Jullie zullen moeten wachten, want ik kan dat pas later laten zien omdat diegene voor wie het is af en toe op dit blog komt kijken.
O ja, Bubbels is nog lang niet klaar hoor!
Jullie schijnen te denken van wel, maar mijn hemel daar zit nog heel wat werk in!.

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n borduurboek om in te bladeren en je voor te stellen dat je de patronen aan het maken bent. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een borduurboek voor je verjaardag te krijgen. Elke keer als je er in bladert zie je weer wat anders. Met borduurbladen heb ik dat altijd. Veel plannen, maar komt meestal weinig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat met dit boek en je verjaardag denk ik dan :-))

    wat een mooie leopards, ben nieuwsgierig naar je werkstuk van nu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRachtig kadoo...
    Ow je maakt ons wel nieuwsgierig hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal zeker de moeite waard zijn, de patronen die van haar af en toe in de Cross Stitcher staan zijn ook zo mooi.

    Veel plezier ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit boek ook eens ingekeken, hij is erg gaaf!
    Veel plezier ermee.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook van mij een gelukkige verjaardag en nog veel kijk plezier met je mooie boek.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtig kado.
    Heerlijk om in te bladeren veel plezier ermee.

    Ben ook wel heel nieuwsgierig naar je geheime werkje.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduur boek, schitterend om daar in te Kunnen neuzen. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mmmmmmmmmmm, je maakt me nu toch wel erg nieuwsgierig met je geheime project, mrs. Jane Bond!
    het is een mooi boek wat je gekregen hebt, ook allemaal grote projecten zo te zien.
    maar ja, jij draaid daar je hand (de goede) niet voor om he?
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk boek , een prachtig cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig borduurboek! Ben benieuwd wat voor moois je er allemaal uittovert ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd ;) Het lijkt me een mooi boekje, de voorkant is al gelijk mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen