zondag 11 maart 2012

Blad 15 af


Zo, die confetti is ook weer gedaan!
Gelukkig zie je het met elke steek dan mooier worden, anders houd je het niet vol.
Bubbles gaat nog steeds lekker!
Ben erg benieuwd hoe ver ik er dit jaar mee kom.
Er is nog een hoop werk aan en ondertussen lonken ook allerlei andere werkjes naar mij...
Ik denk dat de andere HAEDS maar even in ruststand moeten om mezelf niet gek te maken.
Een roulatie is toch ook niet echt iets voor mij.
Het blijft belangrijk om goed naar mijn lichaam te luisteren, dus moet ik op zijn tijd rustig aan doen.

17 opmerkingen:

  1. prachtig Pauline, is lastig hè luisteren naar je lijf,
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooooohhhhhhhhh, ik blijf het prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker rustig aan doen he, deze wordt steeds mooier..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij word echt zo prachtig.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer ijverig.. je borduur werken vliegen snel...
    Wat netjes van borduurblad... weer goede reclame met zo'n service!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt deze toch schitterend, je ziet hem echt steeds mooier worden naarmate hij groeit. Super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schiet weer lekker op,wel fijn dat je weer door wat confetti heen bent.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al die steekjes maken toch iets schitterends, echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pauline... that looks fabulous!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Práchtig!! Wat ben je weer hard gegaan joh... wanneer je zo doorgaat krijg je hem zelfs af dit jaar. ;-)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. meiss wat is dit toch prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben zoals gewoonlijk weer verbijsterd hoeveel werk je verzet.
    hij wordt erg mooi!
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en knap hoor, want het zijn toch aardig wat A4tjes. Die AOY ben ik altijd helemaal verliefd op. Ik heb er ook een paar gemaakt. Maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen