woensdag 7 maart 2012

Boos!


Verdorie!
Ik heb echt mijn dag niet.
Ten eerste is het vreselijk weer, koud en nat.
En daarna was mijn bol wit garen op waarmee ik een 2e koe aan het haken ben, zal je altijd zien als je bijna klaar bent!
Maar met dit weer moet het maar even wachten.
Dus dacht ik, kom ik ga maar wat borduren.
En ik ging vrolijk aan de slag met het vogelkussen.
Eerst had ik al wat fouten om uit te halen maar toen kwam ik achter de grootste fout.
Het vogeltje werd bruin!
En het moet wit zijn.
Dus wat blijkt?
Kleurnummer en teken kloppen niet.
Dat wordt dus weer uithalen.....grrrrr.
Ik heb Borduurblad een mail gestuurd en, dat was wel heel netjes, binnen 10 minuten kreeg ik al een persoonlijk antwoord terug dat ze het uit gaan zoeken.
Maar ja, het is toch balen nietwaar??
Daar gaat je tijd en je garen.

14 opmerkingen:

  1. En dan komt ook nog alles tegelijk :( Wel netjes dat ze je terug mailen, hopelijk wordt het opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je van die dagen, die wil je het liefst zo gauw mogelijk vergeten. Wel netjes van het borduurblad, dat ze snel reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is echt balen, succes met uithalen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, soms lijkt het of het allemaal verkeerd moet gaan, terwijl je zo je best doet. Zo'n nutteloos gevoel!
    En bedenk: morgen gaat het weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O gatsie, succes met uithalen, bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms heb je van die dagen hé! Ik baal ook compleet van dat rotweer, op het werk wil het niet lukken en 's avonds ontbreekt me dan ook alle zin om nog iets creatiefs te doen. Maar, alles komt wel weer goed, binnenkort komt de lente eraan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben blij dat ik niet de enige ben die baalde van vandaag.
    bij mij ging alles mis door stijve handen/vingers, en het valt altijd op de grond, het blijft nooit eens hangen ofzo!
    maar ik wil nog liever honderd keer bukken dan jouw dag hebben!
    ik haat uithalen......:-(
    groetjes en sterkte, ik hoop dat morgen beter zal zijn,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Getver, dat is inderdaad balen. WAt een fout van dit blad trouwens.
    Sterkte met uithalen en opnaar de nieuwe kleur.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker balen soms heb je inderdaad van die dagen waarop alles lijkt mis te gaan.

    Vervelend van die fout ben benieuwd of ze er iets aan doen.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh no, Pauline. :( I'm so sorry!!!!! I hope the next stitching session will be a better one.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens je dag niet hebben, hopelijk heb je vandaag wel je dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jemig....kan me voorstellen dat je daarvan baalt! Amper te begrijpen trouwens van een blad als dat! Daar verwacht je toch op zijn minst van dat alles gecontroleerd wordt! Nou meiss sterkte met uithalen....<3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh vreselijk als je zo'n stuk de mist in gaat met een verkeerde kleur. En dan ook nog het haakgaren op, er zijn soms van die dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je een kussen gaat maken, maar wel balen dat het allemaal mis gaat. Butterfly Kisses is erg mooi geworden in de lijst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen