maandag 19 maart 2012

IHSW Maart


Het was een rustig weekend.
En dus had ik alle tijd om op mijn gemak wat steekjes te zetten.
Ik heb me keurig ingehouden, maar ben toch lekker opgeschoten!

Ik ben begonnen aan een pakketje dat ik vorig jaar heb gekregen.
Het is van het bekende All Our Yesterdays.
Een lekker werkje om er bij te doen.
Niet moeilijk, al zitten er wel veel halfjes in.
Maar het zonnige tafereeltje is leuk om te maken.
Misschien, heel eerlijk gezegd, iets te simpel voor me...

Maar als tegenhanger ben ik natuurlijk ook weer verder gegaan met bubbels!
En ook dat ging lekker.
Toch al weer een aardig stukje gedaan van het nieuwe blad.
Er zitten wat meer vlakjes in dus dat gaat wat sneller.
Maar de zeepbel komt ook nog...en dat zal dus weer heel veel kleuren wisselen betekenen en de nodige confetti.

20 opmerkingen:

  1. wat een schitterende werkjes maak je toch altijd :)

    http://duizendekruisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het bovenste borduurwerk, ook al is het heel mooi, te simpel voor je is. Het is even een leuk tussendoortje, maar de uitdaging zit 'm in de grote werken, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie borduurwerkje, veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent alweer een aardig stuk opgeschoten.
    All Our Yesterdays is een leuk werkje, maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld!
    Ook al schien de confetti af en toe niet op, het resultaat is toch altijd weer prachtig en af en toe ook een verrsassing.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel gedaan! Ondanks alles ;)
    Toch is die AOY erg leuk....maar snap wat je bedoelt....bubbels gaat ook als een speer...een beauty is het....
    Hier was het te druk om ook maar een steek te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat verbijstering wel het juiste woord is als ik lees dat het misschien wel een beetje simpel is voor je, zo had ik het nog niet bekeken (vanuit jou gezichtspunt). ik daar en tegen zit al te puffen en te zweten bij al die bubbels en andere werkstukken, maar jij geniet daar dus van, ohhhhh !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie voortgang van beide werkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent afgelopen weekend toch lekker bezig geweest. Het nieuwe werk ziet er ook leuk uit! Het kussen is trouwens er mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat nieuwe werkje leuk. Er mag ook al eens iets gemakkelijks tussenzitten vind ik. En natuurlijk vind ik de bubbels mooi vorderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat nieuwe werkje leuk. Er mag ook al eens iets gemakkelijks tussenzitten vind ik. En natuurlijk vind ik de bubbels mooi vorderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk patroon is dat heerlijk weer een nieuw werkje te beginnen.

    De bubbles word ook erg mooi

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello

    Just found your blog.

    Both of your projects are lovely.

    Happy stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just found your blog through the IHSW sign up list. Your projects are both lovely - great stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo je bent lekker bezig geweest aan je werkjes!!!
    Heel mooi zeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooooh, very pretty Pauline. All of them. :D

    BeantwoordenVerwijderen