zaterdag 10 maart 2012

Netjes!


Wat heeft Borduurblad de fout in het patroon en mijn klacht netjes en snel afgehandeld!
Echt een superservice hoor.
Gisteren had ik al een gecorrigeerd patroon via de mail en vandaag kwam het ook nog per post.
En daarbij kreeg ik ook nog nieuwe zijde en als troost een leuk pakketje!
Dat maakt alles toch wel weer helemaal goed hoor!
Ondertussen borduur ik weer met plezier verder aan het kussen en ben ik bezig met de confetti-steekjes van mijn lieve Bubbelmeisje.
Binnenkort weer een update!

10 opmerkingen:

  1. dat vind ik toch keurig van ze .Dat ze het op deze manier opgelost hebben.
    gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat netjes afgehandeld. Daar word je toch echt weer helemaal enthousiast van. Veel borduurplezier en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is zeker netjes en snel opgelost

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad heel netjes, nu kan je zeker met veel plezier door borduren.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, inderdaad erg netjes. Heel veel borduur plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof, dat het zo werd opgelost, veel borduurplezier nog
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad erg netjes en ook nog een presentje erbij! Top service.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super service, fijn dat het nog bestaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad een hele goede service en jij kan weer lekker verder.


    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen