woensdag 21 maart 2012

Nieuw kussen


Het is toch gelukt!
Hoera!
Afgelopen weekend lag er precies 1 kussen helemaal bovenop een grote stapel op mij te wachten bij onze Xenos.
Die kon ik niet laten liggen.
Want ondanks dat er wat tegenslagen waren bij het vorige vogelkussen was het wel erg leuk om te maken.
En dus had ik inmiddels al weer zin gekregen in het kussen met de vogel op het nest.
Ik denk dat het een lijster is.
Gisteren ben ik begonnen en ik vind de kleuren nu al veel mooier dan op het voorbeeld.
Dat is sowieso een slechte foto.
Extra interessant dus hoe het uiteindelijk gaat worden!

10 opmerkingen:

  1. Hello

    That looks beautiful, so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren komen er al tevoorschijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er mooi uit,toch wel spannend denk ik zo, kijken of dit patroon wel klopt.

    Veel plezier ermee,

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je nog een kussen hebt kunnen kopen, tot nu toe ziet het er al goed uit. Nog veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren voor je nieuwe kussen.. echt heel mooi!!!
    Veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die kon je toch echt niet laten liggen ;-) Heel veel pleizer ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline, it's a beautiful start. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ik ben weer benieuwd :) Wat een geluk dat ze weer nieuwe kussen binnen kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al weer een mooi begin, fijn dat je nog een kussen kon vinden.

    BeantwoordenVerwijderen