donderdag 8 maart 2012

Nieuwe dag


Vandaag schijnt de zon!
Daar ga ik straks heerlijk van genieten.
Eerst naar de fysio, want de arm is nog steeds onder behandeling, en daarna fiets ik lekker door naar de handwerkwinkel , Wibra en Action.
Bolletje wol halen, strengetje borduurzijde en ik ben weer helemaal gelukkig!
Natuurlijk heb ik de fout in het vogeltje al hersteld, eerder kan een mens niet slapen he?
Stom ook dat je dat niet ziet als je bezig bent en blindelings vertrouwd op je patroon....mmm, nou ja, misschien als het paars was geweest dat ik het dan wel had gezien.

En dan is het tijd voor een feestje!
Ik heb meer dan 100 volgers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snap niet hoe dat mogelijk is , maar wat is dat leuk!
Tijd dus ook voor een weggevertje!
Een give-away!
Maar nog even geduld, ik ben nog aan het bedenken hoe ik dit ga doen.
Iedereen alvast heel erg bedankt!

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het aantal volgers. Je bent ook al een aantal jaar aan het bloggen. Ik ben nog lang niet zo ver.
    Het vogeltje ziet er nu natuurlijk uit. Het lijkt wel een langstaartmees. Raar hé, dat je van een bol wol en een strengetje borduurzijde zo blij kan worden. Heb ik ook altijd. Geniet ze.
    Groetjes Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi borduurtje,
    veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduurwerkje! En zoveel volgers al: proficiat!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt al heel mooi. Gefeliciteerd met je 100 volgers, wat een boel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de zon vandaag en van je 100 volgers. Je kussen wordt al prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfffff, zoals jij dan niet weet hoe je aan zoveel volgers komt (gefeliciteerd alvast!) zo weet ik niet hoe jij zo snel uithaald en al weer een halve vogel af hebt!!!!
    veel plezier vandaag, hier schijnt de zon ook, gelukkig!
    groetjes
    ps. ik slaap geweldig goed ook als ik uit moet halen, sterker nog, dan slaap ik nog beter om er niet aan te hoeven denken hahahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je, ondertussen 101 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je zoveel volgers hebt, ben benieuwd naar je give away. Je vogeltjes worden prachtig.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congrats on your 100+ followers, Pauline! :D

    Ahhh, birdie's looking great with the new colors. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het werkje ziet er al goed uit. Heerlijk he even neuzen in handwerk winkeltjes, doe ik ook regelmatig maar ik koop altijd te veel :P haha

    gefeliciteerd met je 100 volgers, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kan er in 1 dag veel veranderen hé? Komt vast omdat de zon zich weer eens liet zien... daar knappen we allemaal van op. ;-)
    fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het vogeltje ziet er nu leuk uit, toch maar goed dat je het nog op tijd door had.
    een fijn weekend alvast.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zeer mooi, prachtig

    proficiat met je volgers

    BeantwoordenVerwijderen