maandag 5 maart 2012

Vogelkussen


Mijn moeder is in April jarig.
Daarom ben ik voor haar een mooi kussen aan het borduren!
In de nieuwste Borduurblad stonden namelijk 2 schitterende kussens met vogels.
En aangezien mijn ouders bijna geen muren in hun huis hebben om iets aan op te hangen is dit een mooie oplossing om toch iets geborduurds te geven.
Bij Xenos vond ik een linnen kussen.
Uitstekend geschikt om op te borduren!
En het scheelt me straks een hele hoop werk met het in elkaar zetten.
Het linnen is ook echt mooi en het patroontje komt er goed op uit.
Wel blijft het uitkijken geblazen met het werken op linnen, je vertelt je zo.
Als ik nog tijd over heb maak ik misschien ook nog wel het 2e kussen, nu ben ik dus bezig aan het kussen met de 2 vogeltjes.

15 opmerkingen:

  1. wat leuk! en borduur je nu rechtstreeks op het kussen? dat is wel ideaal zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit, en het is een perfect idee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige patronen, en wat handig een linnen kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Dat zal vast heel mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en wat een geweldig idee om dat op kant en klare kussens te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat je dit op een kant en klaar kussen kunt maken, scheelt inderdaad veel werk.
    Wat een mooi patroon, daar zal ze straks blij mee zijn.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee... dat gaat je moeder vast heel leuk vinden.
    Wat een mooi kussensloop, ideaal...
    Als ik nog eens in de xenos ben zal ik er voor kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit soort cadeaus zijn altijd het mooiste vind ik. Veel plezier met deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kussens, zo cadeautje wil iedereen wel ontvangen. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pauline, what a fantastic gift for your mom!!! It's beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg leuk. Een heel leuk kado.

    gr Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige patronen, daar zal je moeder zeker blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kussens zijn heel mooi,je moeder zal blij zijn.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kussens worden dat zeg. Toch ook eens bij de Xenos kijken. Is het linnen wel goed vierkant geweven?

    BeantwoordenVerwijderen