woensdag 14 maart 2012

Vogeltjes


Het vogelkussen gaat nu lekker.
Al valt het borduren op linnen nogal tegen.
Maar met leesbril lukt het al veel beter.
Evengoed moet ik toch regelmatig wat uithalen.
Ik ben al lekker ver!
Nog een paar plukjes groen en wat bloemetjes en daarna de stiksteken.
Helaas heeft Xenos het kussen nu niet meer ( waarop ik borduur), hopelijk komt het later weer.
Alhoewel ik eigenlijk ook niet weet of ik nog wel zin heb in het 2e kussen.
Als dat patroon ook vol fouten zit is de lol er wel af.

15 opmerkingen:

  1. Ook al gaat het niet echt lekker, het wordt wel mooi!! De vogeltjes zijn heel natuurgetrouw afgebeeld. Enne.. je hoeft het tweede kussen toch niet perse te doen?
    Weet je, ik een kleurenkaart van DMC en dat is toch heel handig...het voorkomt dat je verkeerd grijpt en je kunt ook eens voor een kleurnummer kiezen die je in huis hebt, ook is het niet precies het goede nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt heel mooi en je bent inderdaad lekker opgeschoten. Ik zou me geloof ik ook nog eens bedenken voordat ik een 2e zou maken, dat zou balen zijn als die ook fouten zou bevatten.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You won't stop amazing me with your stitching speed =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi zeg!
    borduur je in een ring of raam, dat helpt wel met het borduren op linnen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze groeit ookal mooi. Ik zal toch maar is vaker om mij heen gaan kijken voor borduurbare stofjes, dit vind ik ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit,maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het andere kussen nog even in de wachtkamer zet.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schiet weer lekker op met dit kussen. En tja, een leesbrilletje om te borduren, hebben we datniet allemaal nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vogeltjes worden al erg leuk. Jammer dat het kussen er niet is bij de Xenos, hopelijk is het snel weer te koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You've done lots since the last update, Pauline. :D Looking so good!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit! Past mooi bij je eekhoorn ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk hoor ! borduren op linnen , amaai das een hele klus zeg ! niet voor mij weggelegd , geef mij maar de duidelijk uitgelijnde hokjes dus ik vind het zeker bewonderenswaardig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooo wat een prachtige kussen met de vogel motieven,waar heb je die patronen gevonden.Mijn man vindt ze ook heel mooi en ik zou ze ook willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen