zondag 4 maart 2012

Zusje in de lijst!


Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van de handwerkwinkel.
Mijn mooie Butterfly Kisses, door mij ook wel "zusje"genoemd, lag daar ingelijst en wel op me te wachten.
spannend!
Ik ben gelijk op de fiets gestapt.
Het was weer niet goedkoop maar o, wat is het weer mooi gedaan!
Ik heb dezelfde lijst genomen als ook om Tender Loving zit.
En dat was nu eenmaal een dure.
Toch kies ik steeds de lijst die het beste bij het werk past, het maakt het tenslotte helemaal af.
Nu nog een schroef in de muur en dan hangen de meisjes gezellig naast elkaar!

15 opmerkingen:

  1. wow!! prachtig geworden,
    hoe groot is ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooi werkje verdiend ook een mooie lijst. Helaas dat het altijd zo duur is maar het staat super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! wat zal dat mooi staan zeg! Echte pronkstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooi, prachtig is ze geworden.

    gelukkig verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats!! She is gorgeous and lovely in the frame!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI, zo'n lijst maakt het toch helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Het inlijsten kost altijd veel geld, maar het is dan wel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he als je een borduurwerk kunt ophalen. Je lijst kan wel duur zijn, maar het valt in het niets als je bedenkt hoeveel uur je eraan gewerkt hebt.
    Ik vind het resultaat geweldig!!!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet ze er prachtig uit! Geniet van de zusjes. Enne... we willen natuurlijk ook een fotootje zien van hen samen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden en ik ben het helemaal met Tania eens, laat je ze ook even samen zien " de Zusjes "?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Pauline,
    der Rahmen passt perfekt!
    Ein wundervolles Bild.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, wat heb je een beauty van een lijst gekozen.
    Ja, inlijsten is duur maar dan heb je ook iets prachtigs, helemaal af!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Móóí! En straks een foto van beiden aan de muur?!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Pauline,
    ich schaue immer gerne bei dir vorbei und schreibe jedes Mal auf deutsch, weil ich kein niederländisch kann und du machst dir jedes Mal die Mühe mir auf deutsch zu antworten.
    Vielen Dank dafür!
    Dabei kannst du gerne auch auf niederländisch schreiben, denn manches verstehe ich und alles andere lasse ich mir von Google übersetzen.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is dit mooi geworden, en je weet het, ik vind het een enorm werk (stuk). chapeau!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen