maandag 30 april 2012

De buit!

Ja, de buit is weer binnen!
Erg vroeg was ik dit jaar, ik liep al rond half 9 in het centrum waar de kleedjesmarkt is.
Niet onverstandig want ik heb erg leuke dingen gevonden!
Totaal heb ik 3 rondes gelopen, verdeeld over de dag.

Hier is vast een deel van mijn buit:
 kookboeken, leesboeken van mijn favoriete schrijfster en een haak/breiboek!

Later vond ik nog lapjes stof, (splinternieuw! ) en een grote lap aidaborduurstof met 21 strengen DMC!

Toch was dat niet eens mijn mooiste vondst, nee, dat was dit kleine schatje.
Bij thuiskomst en na wat zoekwerk, omdat ik ergens voelde dat dit geen gewoon popje was..,blijkt dit een ECHT Sasha-popje te zijn!
Erg bijzonder en uit de jaren 70/80.
Ik blijf een meisje...sorry...dol op poppen!
En dus kocht ik ook een schattig rieten poppenwagentje, bijna net zo eentje als waar ik 43 jaar geleden achter heb leren lopen.
Dat alleen maakt zoiets al geweldig om te vinden!
Morgen laat ik jullie nog wat andere vondsten zien!
Maar dat ik genoten heb is vast wel duidelijk.



















5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, heerlijk zo rondsnuffelen en dan ook nog zo goed slagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarvoor doe je het!!!
    Vroeg opstaan en wat kilometers lopen en dan genieten van je Buit.
    Leuke dingen heb je zo gevonden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Pauline you certainly have some bargains there!

    Curious to see what you will do with the dolly and pram!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn inderdaad heel mooie koopjes ! Daar word een mens nu een gelukkig van zie !

    BeantwoordenVerwijderen