donderdag 12 april 2012

Een Pientje


Geïnspireerd door de Tilda-poppen: mijn eigen creatie!

Het duurde even voor ik de knop kon omzetten en iets wist te bedenken om in mijn vrije tijd te doen, nu borduren,breien en haken een tijdlang amper gaan.
Het moest iets zijn dat niet al te inspannend was.
Nou, de naaimachine doet in dit geval het meeste werk!
En mijn creativiteit kan ik toch volop gebruiken.
Dat wordt dus poppen maken!

Deze pop is zelf ontworpen, heel simpel, in elkaar gezet en daarna versierd.
Het hoedje vond ik in een dumpwinkel en is eigenlijk bedoeld om in je haar te doen.
Heel goedkoop en supermooi!

8 opmerkingen:

  1. Leuk geworden. Fijn dat je iets hebt gevonden om te kunnen maken. Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jij bent heel creatief in creatief zijn. Als het ene niet lukt, dan vind je wel een andere oplossing. Je pop is in ieder geval heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke pop, de kleren en de hoed matchen goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke pop is dat geworden, ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk..
    Echt heel mooi...
    Knap zo zelf ontworpen

    BeantwoordenVerwijderen