maandag 23 april 2012

Konijn



Uit het dikke Tildaboek heb ik dit lieve konijn gemaakt.
Een heel leuk patroon, mooi van vorm.
Het ijsje maakt het helemaal af.
Ik heb het konijntje van molton gemaakt, lekker zacht!
Al met al word ik steeds handiger achter de naaimachine en heb ik er veel plezier in.
Ik zal een doel moeten bedenken voor alle poppen en beesten want ik kan ze straks niet meer huisvesten!
Ik weet dat jullie waarschijnlijk liever borduurwerken van mijn hand zien...maar wees gerust, dat komt er ook weer aan.Af en toe werk ik aan Fairy Bubbels.



7 opmerkingen:

  1. ooohhhhh!!! wat is ie leukkkkkk!!!!
    maak een leuke plank vol met Tilda dingetjes....je hebt vast nog wel andere dingen die je ermee kan combineren.....zoiets wat je ook doet als je een seizoenstafel maakt ;).....ziet er vast heel gaaf uit....en jah...je hebt natuurlijk een giga huis dus ruimte zat hahahaahhahaahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je Tilda poppetjes ook super om naar te kijken. Ik heb hier al een jaar 4 kleine Tilda boekjes liggen, misschien komt het er binnenkort ook wel eens van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit zie ik ander sook heel graag hoor..
    een beetej handwerkster houd van meerdere soorten..
    Dus ga er lekker op los.. ik vind hem geweldig!! zo schattig ... geniet van je nieuwe uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je een nieuwe passie gevonden hebt ... genaamd Tilda!
    'k Vind je Fairy Bubbles al heel mooi worden (hoeveel pagina's heb je ondertussen af?).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen