woensdag 4 april 2012

Kussen 2 is af!


Hehe, gelukkig, ook deze klus is weer geklaard.
Het was een werk!
Maar ik ben heel tevreden met de 2 kussens.

Het heeft vooral veel tijd gekost, materiaalkosten had ik nauwelijks!
Het garen had ik allemaal op voorraad en ik gebruik ook rustig resten oud DMC en Venus.
Veel updates kan ik jullie de komende tijd niet laten zien.
Alles gaat erg moeizaam.
De bladzijde van de bubbels ga ik heel langzaam en voorzichtig afmaken.
Maar echt heel rustig aan.
Niks aan te doen.

19 opmerkingen:

  1. Hey Pauline,

    Twee prachtige kussens! Hoe snel je borduurt maakt niet uit, als je er maar van geniet!!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kussens zijn prachtig. De tijd speelt geen rol, het resultaat is wat telt. En dat mag gezien worden!
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig geworden, daar wil je niet tegen aan leunen!!!
    ik zou op een andere stoel of bank gaan zitten zodat ik er naar kan kijken (als ze in mijn huis zouden komen...droom, droom!)
    veel plezier met het kado!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig geworden, ga niet te snel he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful pillow you made Pauline!! Congrats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kussen geworden. Doe voorzichtig aan hé! Je bubbels komen wel af, wat vroeger of later speelt geen rol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig Pauline en doe het maar rustig aan heb zo met mijn schouder gesukkeld en dit is nu ook wat beter maar op tijd rusten hoor.
    Knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kussen is dat geworden prachtig pauline.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kussens.

    Wat gebruik je om ze op te vullen ?

    mvg saramsborduurhobby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn deze kussens schitterend, heel mooi gemaakt.
    En maar rustig aan hè, het heeft ook allemaal geen haast toch?
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw wat is dat toch weer rap gegaan, de tweede kussen is ook erg mooi geworden. En zo deze twee bij elkaar, echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn twee prachtige kussens geworden Pauline Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Pauline,helemaal mijn ding.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een fantastisch kussen geworden, samen is het echt een setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kussens zijn werkelijk prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen