zaterdag 7 april 2012

Paaskleedje


Dit kleedje moet weer uit de kast gehaald worden.
Ooit geborduurd, het was een pakketje van de Lidl.
En zo gaan we de tafel gezellig aankleden.
Met pasen geniet ik altijd het meest van het ontbijt en de lunch, allemaal lekkere broodjes..en eieren..heerlijk!
Gelukkig worden het volle en gezellige dagen, hopelijk mis ik dan het handwerken wat minder want dat gaat de komende tijd niet meer, ik moet nu echt aan herstel gaan werken anders is het straks voorgoed afgelopen.
Maar ik blijf gewoon bloggen en bloghoppen!
En misschien ga ik wat meer doen met de naaimachine, dat zal hopelijk WEL gaan!
Alleen even geen Bubbles en zo....

10 opmerkingen:

  1. leuk dat paaskleedje!veel succes met het werken aan je herstel. Hoe minder stress omwille van het niet kunnen borduren, hoe sneller het herstel verloopt. Misschien kan je eens bekijken wat je in de toekomst nog allemaal kan borduren?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kleedjes, dat staat vast gezellig op tafel. Doe rustig aan anders ben je straks misschien verder van huis en dat willen we niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleedjes,
    balen voor je dat het handwerken nog niet wil lukken, hoop dat je snel weer wat kunt prikken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een fijn pasen! Wij trekken een weekendje naar Disneyland. Zorg maar goed voor jezelf, de rest komt later wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend voor je dat je nu niet meer kan handwerken. Pas goed op jezelf, je gezondheid is je grootste goed. Hele fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pauline,

    Prachtige kussens hieronder en dit paaskleedje gaat heerlijk liggen pronken op je mooi gedekte paastafel, geniet van alles en sterkte met het rustig aan doen , maar inderdaad wie weet lukt het hopelijk met het machine beter en wie weet wat geeft dat nog voor mooie resultaten, ik ben benieuwd nu hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig patroontje!!!!
    Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een award gekregen van mij.

    Meer info vind je op mijn blog.

    Mvg saramsborduurblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat altijd vrolijk en gezellig zo'n paaskleed. Hmmm naaimachine he....pas maar op....straks ben je verslaafd aan patchwork of quilten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Pauline zo heb ik ook nog veel liggen van ALDI en LIDDL en hoop dat ik het ooit eens afkrijg maar voor die prijs kan ik het gewoonlijk niet laten liggen in de winkel en blijf ik mijn werkjes maar opstapelen.Nog een fijne paasmaandag
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen