zondag 22 april 2012

Regenboogkussen

Een tijdje geleden heb ik weer eens meegewerkt aan een regenboogkussen voor het goede doel.
Mijn lapje was die met Adele.
Dat had mijn oudste zoon voor mij naar kruisjes omgezet.
Ook het andere patroontje van Avril Lavigne heeft hij gemaakt.
Ik ben dus best trots op dit eindresultaat!
En de ontvangster was er ook heel erg blij mee en daar doe je het voor.
Jammer dat ik niet zo veel meer mee kan doen door mijn arm, maar dat zal wel weer komen.
Gelukkig hebben ze genoeg borduursters.

9 opmerkingen:

  1. mooie kussen geworden, de borduurtjes zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice! You're very skilful son.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat de ontvanger er erg blij mee is. De foto's van Adele en Avril zijn echt mooie geborduurde werkjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een echt regenboogkussen geworden. heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel mooi uit.
    Ik hoop dat je arm je niet nog veel langer zal tegen houden om te borduren, maar doe maar wel voorzichtig aan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kussen is het geworden. Doe maar rustig aan met je arm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er prachtig uit.. daar mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen