zondag 15 april 2012

Tilda


Gelukkig heeft de dame niet al te lang in haar blootje hoeven zitten!
Mijn eerste Tilda is af!
Erg leuk om te doen en niet zo moeilijk als je denkt, dus twijfel je nog? , niet nodig, gewoon een beginnetje maken op goedkope stof of een oude lap.
Ik kan gelijk mooi wennen aan mijn nieuwe naaimachine, dingen zoals spoeltjes winden, inrijgen, draadspanning, steeklengte...het is altijd even uitvinden hoe het op deze gaat.
Maar hij naait als een trein en dus krijg ik er steeds meer plezier in.
Dus...Tilda 2 en 3 komen er ook al aan!
De haren heb ik gemaakt van krulletjeskatoen en effectgaren kan ook prima, want zeg nou zelf...4 euro voor een pruikje...nee dus.
De beschrijving hiervan is wel heel handig.


9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden hoor!!! Het is zoooo verleidelijk....heb al zoveel moois gezien...grrrrr...wat doe je me weer aan...hihihih....maarrehhh hoe heb je dat met die ogen gedaan? Je weet het he....ik en ogen enzo...gaat niet zo goed samen LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Tilda is erg leuk geworden, ben benieuwd naar nummer 2 en 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Pauline

    She's looking great now. I love the dress you made for her, it's so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is prachtig??
    Leuk dat stpfje..
    Maar blijft mevr. op blote voeten???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dame is dit geworden. Fijn dat je iets hebt gevonden wat het borduren en breien kan vervangen en waar je net zoveel plezier aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen