vrijdag 27 april 2012

Weer een Tilda




 Het blijft leuk om deze poppen te maken en ik kan er moeilijk afstand van doen.
Tenzij ik het al bij voorbaat voor iemand anders maak!
En dat is bij deze het geval.
Ik heb haar gemaakt voor een vriendin die komende maand jarig is.
En iets zelfgemaakts geven is toch altijd het leukst!
De poppen worden nu ook steeds beter, je leert het patroon kennen en past het aan zodat je het zelf goed kan doen.Want iedereen naait toch op zijn eigen manier.
Vaak knip ik op een middagje alle onderdelen en dan zet ik het 's avonds in elkaar.
Voor de foto heb ik de pop ook op de vensterbank gezet, maar daar was Miesje het niet mee eens!
Ze gromde en mopperde en probeerde in de benen van die gekke dame op HAAR vensterbank te bijten!
 


13 opmerkingen:

  1. wowowow!!! dit is toch echt de mooiste tot nu toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk om de poppen te zien. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Pauline

    This new Tilda is so lovely. I love her dress and the little bows on her feet.
    Looks like your kitty is interested too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is weer leuk geworden, heerlijk he die poezen beesten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe Tilda is ook weer een plaatje, en de plek van de poes is dus echt niet voor iemand anders.

    Komisch om te zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat vind ik deze een superleuke, ze heeft zo van die schattige strikjes. Jammer dat ik het niet ben, die deze maand jarig is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Pauline,
    wie fleißig du bist!
    Deine Tilda ist wundervoll geworden.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is deze dame leuk geworden, bijna een filmster!
    geen wonder dat miesje er niets van moet weten, een rode kat is meer dan genoeg en dan komt daar zo`n rose vamp op je plek zitten!!!
    vind de strikjes op de schoenen erg leuk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is ze mooi..
    De eerste was al super mooi, maar ze worden steeds mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen