vrijdag 4 mei 2012

Bezig met blad 4



 
 Jammer he?
Dat ik de laatste tijd zo weinig borduurwerk kan laten zien...
Maar daar is niets aan te doen, ik moet blijven uitkijken en heb echt mijn tempo aan moeten passen.
En door af te wisselen met Tilda's naaien gaat het nu wel een stuk beter!
Ook het haken en breien staat noodgedwongen op een laag pitje.
Blijft lastig voor iemand die het liefst alles dezelfde dag nog af wil hebben!

Maar vol goede moed ben ik aan bladzijde 4 van Purrfect Morning begonnen, ik heb de bovenkant van haar hoofdje nu bijna af.
De rest van het blad is veel vlakken en weinig confetti, dat zal dus wel fijn opschieten!
Het is wel leuk om even een andere Haed te pakken, je werkt dan toch met andere kleuren.

Ik hoop jullie gauw weer wat meer te kunnen laten zien!


7 opmerkingen:

  1. prachtige kleuren, veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer een stukje kan laten zien, maar overhaast niets hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad is het jammer, maar als het zo beter is dan is het even niet anders hè, al is het balen natuurlijk.
    Deze wordt ook heel erg mooi.
    Sterkte en groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker jammer kan ik mij heel goed voorstellen maar je eigen gezondheid is altijd het belangrijkste. Je hebt weer een mooie update laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer wat hebt kunnen borduren. Mar wat moet, moet nu eenmaal. Gelukkig heb je nu je Tilda's waarin je je kan uitleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms kun je niet anders, nu ik vakantie heb borduur ik meer al vind mijn arm dat niet plezierig. Maar het resultaat is zo prachtig. Mooi hoofdje komt er al!

    BeantwoordenVerwijderen