vrijdag 25 mei 2012

De celliste



 
Het maken van de Tilda-poppen is erg inspirerend!
Als ik even uitgehaakt of geborduurd ben kan ik hier heerlijk al mijn creativiteit in kwijt.
Maar ja...dan moet ik de technieken natuurlijk NIET gaan combineren!
Dat heb ik bij deze pop lekker wel gedaan.
Daarom duurde het ook wat langer voor zij af was.
Deze pop is bedoeld voor een vriendin die cello speelt.
Ik hoop deze zomer weer bij haar langs te gaan en dan heb ik een mooi cadeau voor haar.
Ik kwam op het idee door de stof met muzieknootjes.
De cello heb ik gehaakt door een borduurpatroontje na te haken.
Dat viel niet mee maar lukte wonderwel.
Haar truitje is gebreid.


9 opmerkingen:

  1. Dit heb je leuk gedaan! Super hoor!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!!
    Leuk dat je zo heel wat mensen blij kan maken en zelf lekker bezig kan zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Wat zal ze hier blij mee zijn. Je hebt het weer toppie gemaakt.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je verschillende technieken hebt gecombineerd! Het is een prachtige pop geworden, je vriendin zal er erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Pauline

    What a great doll, the cello is just amazing!
    Hope you have a good weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie Tildapop heb je weer gemaakt. Je vriendin is vast blij met zo'n origineel cadeau. Geniet van de zon dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ze gaaf.. daar gaat je vriendin heel blij mee zijn.
    Hoe gaat het met je huishouden.. je blogt elke dag en elke dag er wel wat klaar.... kan me niet voorstellen dat je nog tijd heb om te poetsen...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze had ik helemaal gemist! Wat mooooi geworden zeg! Heel creatief. Is ze vast heel blij mee :D

    BeantwoordenVerwijderen