woensdag 16 mei 2012

Familieportret

 
Hier is dan de beloofde foto!
Een compleet overzicht van alle poppen en dieren die ik in de laatste weken heb gemaakt.
De pop met de stola heb ik nog niet eens eerder laten zien!
En het Surinaamse popje is gisteren met gejuich ontvangen en niet meer losgelaten....
Geweldig!
Het kreeg gelijk een naam: Joyce.
Er is natuurlijk ook al weer een pop in de maak en nu ik een voorraad aan materiaal heb houdt niets  me meer tegen!
Gelukkig maar...want ik had al weer teveel geborduurd, gehaakt en gebreid..dus ik ga weer vrolijk verder met de poppen, dat is gewoon op dit moment het beste.

10 opmerkingen:

  1. Hi Pauline

    You have a whole family of dolls and they are all beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om ze zo allemaal bijelkaar te zien. En die mooie bruine pop is gewoon super gaaf. Laat ik niet aan onze kinderen zien haha, anders moet ik er ook aan geloven.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verzameling! het zijn er al heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo alle poppen bij elkaar. Ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk familie portret :) Je hebt niet stil gezet, wat een boel creaties zeg!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creaties heb jij gemaakt zeg geweldig!!!!
    na een tip van Amarins ben ik toch maar eens op je blog gaan kijken nou super hoor wat een mooie poppen. je hebt mij over de streep getrokken en ik ga me hier binnenkort ook aan wagen
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen