donderdag 10 mei 2012

Nieuwe pop

Deze variant van Tilda vind ik eigenlijk het leukst, die met een naad middenvoor.
Ze hebben net wat meer uitdrukking en daar kan ik qua creativiteit ook meer mee.
Deze Tilda is bijna helemaal gemaakt van "oude"lappen.
Ze lijkt helemaal niet op het origineel uit het boek.
Het haar is van losse vilt/wol.
Het schoudertasje heb ik erbij gehaakt.
De sluitingen heb ik zelf met koord gemaakt, de originele kosten 7,75...
En zo scharrel ik zelf alles bij elkaar!

Mijn hoofd zit nog vol plannen voor bijzondere Tildapoppen...

9 opmerkingen:

  1. ze is prachtig geworden, mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg dat je oude lapjes gebruikt! Kan net zo goed toch? En vaak worden ze dan ook nog mooier!
    Ik vind je tilda pop geweldig!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden en wat creatief om zelf e.e.a. te maken, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Tilda. ik vind vooral het detail van de krant leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie Tilda. ik vind vooral het detail van de krant leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze ziet er weer prachtig uit.
    Kan je ze een keer met z'n alle op de foto zetten?
    Als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen?

    Volgens mij heb je al een aardig klasje vol.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n leuke. Geweldig zo van oude lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Pauline

    This is a lovely Tilda, her boots are so sweet!

    Have a lovely weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is erg leuk geworden!! Wat knap trouwens hoe jij die sluitingen hebt weten te maken... dat scheelt dan inderdaad een hele hoop geld!

    BeantwoordenVerwijderen