dinsdag 15 mei 2012

Suriname


 

Kijk hier eens!
Is ze niet leuk???
Ik kreeg ineens de inspiratie.
Dat kwam door een cliënt van mijn werk, zij is een Surinaamse jonge meid en daar erg trots op.
Ik had al eens wat poppen meegenomen om te showen en toen riep ze al direct : Suriname! , bij het zien van de donkere pop in badjas.
Alleen....een echte Surinaamse had volgens haar kleren in de kleuren van de vlag.
En vlechtjes! Ze zag het dus al helemaal voor zich.En ik daardoor ook!
Bij de hobbywinkel verkopen ze zakken met viltresten, handige repen in allerlei kleuren die prima te gebruiken zijn voor mijn poppen.
Daarmee heb ik deze outfit geknutseld.Je zal het niet geloven maar het hele popje zat in hooguit 3 uurtjes in elkaar.
Vandaag neem ik haar mee!
Yvon, morgen plaats ik op jouw verzoek een compleet overzicht van alle poppen!
Nu heb ik ze nog allemaal, volgende week zijn er een paar verhuist.Is ook wel nodig want de familie barst uit mijn huis!




6 opmerkingen:

  1. prachtig Pauline, leuk al die poppen die voorbij komen, een hele familie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She's lovely Pauline. I love the beads in her hair.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pop met een verhaaltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wàt leuk, mann. Lekker chillen mann.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooo wat leuk, en ik heb altijd gedacht dat je daaaaagen bezig bent met zo'n pop

    BeantwoordenVerwijderen