zondag 6 mei 2012

Tilda in badjas

Deze 2 Tilda's vind ik zelf echt heel leuk geworden!
Ze komen uit het boek : Tilda with love.
Deze 2 dames zitten te wachten tot iedereen eindelijk eens klaar is in de badkamer en zij kunnen gaan douchen!
De badjasjes zijn met de hand geborduurd.
Ik heb de jasjes gemaakt van zachte fleece.
Ik heb de smaak flink te pakken, het gaat dus steeds vlotter.
Al zijn er wel verschillende soorten poppen, dus variatie is er ook.Dit is duidelijk een ander model dan de lange dames die ik eerder maakte.
Het blijft een leuke hobby voor erbij.
En tussendoor zet ik dan lekker wat steekjes aan de Haed, want niets mag te lang achter elkaar.


8 opmerkingen:

  1. They are amazing, especially the one with the curlers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are great - love their dressing gowns!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, Pauline, deze zijn zoooo schattig! Die geborduurde bloempjes op hun badjas zijn zo leuk. En die badslofjes vind ik het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Vooral de haren zijn goed gemaakt zeg! Staat vast prachtig in je badkamer;) Straks heb je een echt Tilda huis :D grijnsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo wat leuk, en die haartjes, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these... I LOVE Tilda so much.. just lovely

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ze ook kunnen maken moet me er eens mee bezig gaan houden maar ziet er zo'n pruts werkje uit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen