woensdag 27 juni 2012

Blad 19

Ja, ik ga vrolijk verder met Bubbles!
Heerlijke kleuren heeft dit blad, en zo'n half blad schiet lekker op.
Ik zal regelmatig een update plaatsen.
Beetje saai misschien maar ik ga nu echt eerst deze Haed afmaken voor ik wat anders pak.

O ja, geen zorgen om de tilda-poppen, ben weliswaar een beetje "uitgepopt"maar er liggen er al weer 2 klaar om gestikt te worden.
Moet er weer even zin in krijgen maar heb nog ideeen genoeg!
Straks als het zomervakantie is hoop ik er ook wat te maken.


16 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,
    die Stickerei ist soooo wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal niet saai, zo leuk om je borduurwerk te zien groeien;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blad 19 gaat lekker snel zeg, kan me voorstellen dat je dit eerst wil afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk vooruitzicht toch om bijna klaar te zijn.
    Succes ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, als het einde in zicht is, wil je het graag af hebben natuurlijk. Wees wel voorzichtig dat je niet te hard gaat en weer geen last van je hand krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super de super wat ga je weer lekker en het einde komt nu echt in zicht, kan me voorstellen dat je deze af wilt hebben.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al deze updates zijn niet saai hoor, ik vind het juist heel erg leuk om hem te zien groeien. Dus kom maar op met al je blogjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vlot ga je nu weer, geen problemen meer met borduren? Het einde inzicht heb ik met de poezen daar werk ik ook aan door tot ze af zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist leuk om hem te zien groeien, met zulke mooie kleuren is het zeker geen straf hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pauline,

    die Stickerei ist sehr schön.
    Und das ein halbes Blatt sehr schell voran geht, das glaube ich dir.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pauline, wat wordt het toch een super mooi stuk. Op welk count aida maak jij dit werk, en met hoeveel draadjes?

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. terug een heel mooi en prachtig stuk erbij.

    ben zeer benieuwd naar je volgende update hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gevordert
    Ik nodig je uit op mijn blog voor een verrassing
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op 1 bladzijde van je blog 3 verschillende borduurwerkjes... je bent weer druk bezig..
    De kleuren zijn fantastisch.
    veel plezier met het borduren

    BeantwoordenVerwijderen