donderdag 21 juni 2012

Pif-pakje

Dit weekend heb ik mijn Pif-pakje verstuurd.
Het is Maandag ontvangen dus nu kan ik het hier laten zien.

Je mag er wel alle tijd voor nemen maar ik ben nu eenmaal iemand die de dingen graag een beetje vlot doet.
Bovendien komt de zomervakantie er aan en ik wilde het niet al die tijd laten liggen.
Het pakje is naar Aafke gegaan van Vrolijke Haakster.
Nu is het de bedoeling dat zij ook een pakje maakt voor iemand anders.
Eigenlijk moet het voor 5 personen maar in de praktijk is dat echt niet haalbaar, 1 persoon is dus ook prima!
Ben je dus geinteresseerd en vind je het leuk om zo'n envelop vol verrassingen te krijgen en er zelf ook eentje te versturen meld je dan bij haar aan!
Ik heb voor haar een geurzakje geborduurd met een Beatrix Potterfiguurtje.
Verder heb ik een zelfgemaakte kaart gegeven en gehaakte bloemetjes.

Aangevuld met kleine hebbedingetjes en een leuk haakboekje.

5 opmerkingen:

  1. That's a lovely present, I love the bag you embroidered.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan, veel aandacht aan besteedt meiss, maar ik had ook niet anders verwacht;)
    Heb trouwens dat hele PIF gebeuren gemist op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een heel leuk pakketje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Tof Pakje en wat leuk om dit in de bus te krijgen ség !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen