dinsdag 5 juni 2012

Pif

Nog steeds ben ik mijn volgers kwijt....echt niet leuk! :(
Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt, ik vind het ook raar dat niemand anders dit probleem heeft.
Zelfs computerzoon weet er niks op.

Maar nu even wat anders.
Lang geleden had ik me bij Miriam van Borduurblog opgegeven voor haar PIF.
Dat betekende dat ik van haar een pakje zou krijgen en vervolgens zelf voor 5 mensen iets (kleins) moet gaan maken.
Om zogezegd  het goede te verspreiden.
Pay it forward...
Dit pakje kwam Maandag.
En wat was het leuk!
Mooie gemaakte cadeautjes en een prachtig breiboek.
Dank je wel hoor Miriam!

Nu is het dus de bedoeling dat ik ook iets ga maken voor een aantal mensen.
Het hoeft niet groot te zijn en je mag er alle tijd voor nemen.
Jullie voelen hem al aankomen...wie wil er mee doen???
Als je mee doet is het dus de bedoeling dat je dit zelf ook weer door gaat geven.
En het gaat gewoon om het gebaar!
Zelf zorg ik dat het in een envelop past of een brievenbusdoosje.
En het is ook leuk om iets te bedenken...
Als je mee wil doen laat dan hier een duidelijk berichtje over achter bij de reacties, daarna bespreken we het via de mail.



6 opmerkingen:

  1. Mijn zoon heeft misschien de oplossing: de start url van de volgers moet het zelfde zijn als:
    http://borduurderij.blogspot.nl

    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had het probleem ook hoor, had ik in een eerdere blog ook verteld. net even gekeken maar ze zijn bij mij vanzelf weer terug gekomen. snap er ook niks van!

    leuk idee met die kadootjes, lijkt me erg leuk maar ga het toch niet doen. gaat hier niet zo lekker, ziekenhuis in en uit, en weet niet hoe het verder gaat lopen, dus de meeste dagen is er geen freubelzin hier. voor degene die wel mee gaan doen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kadootjes, veel plezier ermee


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn even gaan googlen, en volgens andere sites komen ze vanzelf weer terug. Is blijkbaar een probleem wat vaker voorkomt en vanzelf weer oplost. Op je dashbord, waar je een nieuw bericht aanmaakt, staan, als het goed is al je volgers. Ook al staan ze niet op je blogblad, we krijgen wel je berichten, als volger.
    Dus maar even afwachten.
    Groet Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie wel het verschil nu met mijn account en die van de haakheksen, ik heb bij produkten friend connect staan met een soort van groen flesje. Ik krijg het niet voor elkaar om die ook op haakheksen te krijgen....zal hubbie ook nog eens vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pauline,

    Ik zou graag aan je PIF willen meewerken en doen, moet alleen nog bedenken hoe ik dat in het vat ga gieten, maar dat zal wel goed komen.
    Hoop dat snel in orde komt met je volgers

    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen