vrijdag 29 juni 2012

Volgers terug!!!

Jaaaa!
Happy dance!
Ik heb mijn volgersgadget weer terug.
En nee, niet zomaar want volgens mij kan je dan wachten tot je een ons weegt, Blogger/Google gaat je echt niet helpen.
Maar door iemand van het helpforum heb ik ze weer!
Ik kreeg een mail met daarin een aantal eenvoudige stappen.
Ik zal het gelijk met jullie delen want ik weet dat er meer mensen last hebben van dit probleem.

Ga naar je Dashboard, kies instellingen.
Ga naar je blogadres.
Kies voor bewerken en plaats er simpelweg een streepje tussen, ergens in je adres.
Ik deed dus: borduur-derij .
Sla op, open een nieuw tab en voer dit nieuwe adres in, in de balk.
Kies enter en zie: je blog met je volgers zijn er!
Meld je af bij blogger ( rechterbovenhoek), log opnieuw in en ga weer naar je dashboard.
Kies weer voor instellingen en ga weer naar je adres.
Verander dat weer terug in wat je had en sla weer op.
En dan is alles weer in orde!!

Morgen weer een update van Bubbles!





7 opmerkingen:

  1. wat goed dat je het gevonden hebt, en bedankt voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het gelukt is, en dankjewel voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat sommige blij zijn met deze informatie, je zag het inderdaad zo her en der.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat je een opmerking hebt gezet op mijn Dlog
    dankzij jou uitleg heb ik mijn volgers terug.
    Nogmaals heel erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauline,
    Het is mij inmiddels ook gelukt, bedankt voor de goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een held ! Ik heb mijn volgers weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Help!!!!! Ben nu volgers en mijn hele blog kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen