zaterdag 2 juni 2012

Vraagje

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik kan mijn volgers niet meer zien!
Er staat in dat vakje:

onze excuses....
Deze gadget is onjuist geconfigureerd etc.

Ik heb zelf niets veranderd dus vraag ik me af hoe ik jullie weer te zien krijg!
Ook op mijn andere blog, de haakheksen, krijg ik deze melding.
Wie weet hier iets op??
 Evengoed een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, gelukkig kan ik jullie nog wel zien via het dashboard,
groetjes Pauline

Ps, vandaag aan het gebak!
Mijn zoon mag in Oktober via school naar China op uitwisseling!

12 opmerkingen:

  1. Ik kan je helaas niet helpen, ik zag het vanmorgen ook opeens bij je staan.

    Succes ermee en de felicitatie's voor je zoon, die gaat een spannend schooljaar tegenmoet.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb ik gehad als ik iets had gedaan met mijn website, google friends connect is gekoppeld, waarschijnlijk is deze onderbroken.

    Maar hoe je dit precies moet oplossen weet ik ook niet helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gewoon een dagje afwachten, waarschijnlijk heeft ergens iemand in blogger of google een instelling verzet en hebben er nog wel mensen last van.

    Fantastisch dat je zoon op uitwisseling naar China kan. Een heel avontuur. Komt er dan een Chineesje naar jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, da's niet zo leuk, hopelijk kan je het vlug terug zien.
    Voor je zoon veel plezier op uitwisseling, tof
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan mij heb je helaas ook niets. Staat er ook niets bij je Friend Connect instellingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb even gekeken en ik zie het bij mij ook niet meer. als ik naar het overzicht ga, waar je dan de hele lijst te zien krijgt wie iets nieuws heeft geplaatst, zie je bovenaan staan hoeveel volgers je hebt. als je dat aanklikt krijg je wel de lijst te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Pauline

    I think there is something wrong with the followers bit.
    I'm having trouble too but I don't know what to do to fix it.

    How lovely for your son to go to China!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan je niet helpen.. waarschijnlijk een foutje!!
    hopelijk maar tijdelijk.
    Wat leuk van je zoon.. gefeliciteerd/!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Pauline,
    Ik heb dit ook gehad en het blijkt dat google alle blogs omzet van .com naar .nl. Kijk maar eens in je balkje bovenaan, daar staat achter je naam .nl.
    Als je nu je adres intikt en dan achter .com/ncs zet, dan krijg je weer .com achter je blogtitel en is het probleem opgelost volgens mij.
    Succes ermee. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pauline geen idee wat er gebeurd, wel heel blij voor je zoon gefeliciteerd
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmmm ik had het ook al gezien op de haakheksen en gekeken wat het verschil was met mijn eigen blog. Ik kan geen verschil ontdekken en op mijn blog werkt het nog gewoon en is ook .nl net als de haakheksen en de jouwe. Als je gaat googlen op dit probleem kom ik alleen tegen dat de gadget niet meer beschikbaar is....raaaaaaaaaaaar. Maar even afwachten dus....

    Mooi dat je zoon naar China mag!!! Geweldige kans!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je zoon,hij zal wel heel blij zijn .

    BeantwoordenVerwijderen