zaterdag 28 juli 2012

De OK-verpleegkundige

Dit was eigenlijk mijn eerste opdracht!
Gemaakt voor een lieve blogvriendin van wie de zus binnenkort met pensioen gaat.
Zus werkt op de OK.
Een speciale pop is dan wel een heel toepasselijk en persoonlijk cadeau.
Het aankleden en afwerken is altijd het leukste onderdeel van het poppen maken.
Rechts zien jullie een nieuwe pagina in mijn lijst staan, daar is een overzicht te vinden van alle poppen die ik tot nu toe heb gemaakt.
Ik wil ze nog meer van mezelf maken en steeds minder Tilda.


5 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    Wauw deze is ook leuk en zo knap gemaakt ség , ik doe het je niet na hoor !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat een leukertje! Vooral het stetoskoopje en het doekje-voor-de-mond (ik weet niet hoe zo'n ding heet) maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leuk origineel cadeau. Ik werk zelf ook in de zorg, vind dit echt een super leuk idee.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen