zaterdag 21 juli 2012

Ufo van vriendin

Zoals sommigen misschien wel hebben gemerkt was het eventjes stil op mijn blog.
Ik was er dan ook een weekje tussenuit!
Heerlijk een weekje in Assen geweest, in het huis van een vriendin, om op haar kat te passen en met mijn jongste zoon leuke uitstapjes te maken.
Zij had voor mij een ufo klaargelegd.
Vast al wel meer dan 20 jaar geleden was ze er aan begonnen.
Het is een pakketje van Lanarte op evenweave.
Dat was ook wel weer eens lekker!
Dus ik heb mij niet hoeven vervelen en heerlijk zitten borduren 's avonds.
Helaas kwam ik wel wat garen tekort, maar ook in Drenthe hebben ze hobbywinkels, dus heb ik wat DMC gekocht om het af te maken.
Er was niet eens kleurverschil!
Zelf had zij het meisje al geborduurd.
Ik heb de bloem die ze draagt, de vlinder en alle stiksteekjes gedaan.
En zo is deze ufo eindelijk een affo!
En als verrassing heb ik het voor haar ingelijst in een wit vierkant lijstje van Xenos.
Ben benieuwd hoe ze het zo vindt!

15 opmerkingen:

  1. Blij om weer iets van je te horen! Ik begon net ongerust te worden. Je werkje is heel mooi geworden, je vriendin zal er heel blij met zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief werkje, mooi ingelijst.
    Assen en omgeving is mooi om te vertoeven,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is so sweet, a lovely finish.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk werkje en het lijstje past er perfect bij.
    Een mooie verrassing voor als ze straks thuis komt =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine sehr schöne Stickerei.
    Eine schöne Überaschung für deine Freundin.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht, en wat super het lijstje die je er bij hebt gezocht, past helemaal goed :)

    Heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Oh dat is een schattig werkje, en zo een leuke kleuren en de kader past er mooi bij !
    Leuk dat je het voor haar afgewerkt hebt. Ze zal blij zijn , ben ik zeker van :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is prachtig mooi, Pauline!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das ist gaaaaaanz niedlich und süß.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pauline,
    die Stickerei ist ja süß. Sieht ganz, ganz toll aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een leuk werkje.

    Fijn dat je een leuke week hebt gehad, wij gaan morgen voor 1 dag naar Assen op familiebezoek.
    Het is al een tijd terug dat we er zijn geweest, ben benieuwd wat er allemaal is bij gebouwd.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je mooi af gemaakt ik denk dat ze super blij zal zijn
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig popje.. heel leuk patroontje!!
    dara heb je vast met veel plezier aan gewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh! that little girl is adorable :) love the butterfly! :D

    BeantwoordenVerwijderen