vrijdag 31 augustus 2012

Confetti-time!

Jawel, het is weer tijd voor de vele confetti-steekjes.
En dan valt het bij dit blad nog mee, er zitten toch een stuk minder kleuren in dan bijvoorbeeld bij de zeepbel.
Pech is er ook.
Een kleurnummer is op en zelfs niet te vinden in de grote voorraad die ik inmiddels heb, dat wordt dus een ritje naar de winkel.
En ik heb ook al wel wat fouten gemaakt.
Dan lijken de tekens zo vreselijk op elkaar dat je je al snel vergist.
Ik bedoel maar....pijltje naar links, pijltje naar rechts...een vergissing is dan zo gemaakt.
Maar ondanks dit alles schiet het best goed op!


11 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline
    Krijg je op de valreep nog even wat tegenslag. Welk kleurnummer mis je? Ik heb zoveel, waarschijnlijk kan ik je er mee helpen. Laat het maar weten als je belangstelling hebt.
    De laatste loodjes wegen vaak het zwaarst he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit soort tegenslagen horen erbij he? Alleen wil ik het nu zo graag af hebben!
      Wat lief van je dat je me wil helpen aan het dmc-nummer!.
      Het is nummer 3011, een groene kleur.
      Maar ik denk dat het net zo snel gehaald is in de winkel hoor, alleen kan ik dat pas morgen gaan kopen.

      Verwijderen
  2. Ja die pijltjes, ik ken ze en geef ze een kleurtje mee voor ik begin.
    Het scheelt mij in ieder geval heel veel hoofdbrekens.

    Succes met de confetti.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is lastig als die symbooltjes zo op elkaar lijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fast geschafft!!!
    Super schön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de Cheeta heb ik dit ook, sommige symbolen zijn precies hetzelfde! Zo vervelend, ondanks alles ga je super snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Pauline,

    I could not notice any mistake on! Besides your work is very complicated with a number of colors, patterns etc.

    Therefore it looks so stunning as it is!

    Greetings,


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn wel de laatste confetti steken van dit werk! Je bent er bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! Bijna af. Nog wat goed opletten en het komt dik in orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful, so many gorgeous colours.

    BeantwoordenVerwijderen