maandag 20 augustus 2012

IHSW-augustus

Met zulke hoge temperaturen valt handwerken niet mee!
Ik had en heb plannen genoeg maar het is uiteindelijk toch maar lezen geworden!
Met een goed boek gewoon binnen in de koele kamer...
Wel af en toe wat steken gezet aan de HAED.
Het valt nog mee dat de naald niet is gaan roesten van het zweet!
Toch ben ik niet ontevreden, er is best een aardig stuk bijgekomen!
En natuurlijk heb ik zin om een eindsprint te maken...maar nee, dat gaan we niet doen.
Rustig aan is vele malen beter voor mijn hand/pols en elleboog.
Bubbels komt echt wel af dit jaar!

16 opmerkingen:

  1. Trotz der Wärme ist dein HEAD sehr gut gewachsen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel wat steekjes toch weer erbij.
    Ik heb ook de meeste tijd binnenshuis door gebracht, met afwisseling tussen boek en borduurwerk.
    's avonds pas naar buiten beviel me goed.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat al als een speer hoor, hij wordt toch zo super mooi. Ik borduur momenteel helemaal niets, me echt te warm. Ook ik pak een boek en hoop dat het een paar graadjes koeler gaat worden. Hier is het overigens vandaag wel erg lekker, zonnetje en wat wind, heerlijk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das wird sooo schön. ich liebe das Motiv.
    Liebe grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan het me best voorstellen dat je een eindspurt wilt inzetten. Slim van je om dat niet te doen. Zo kunnen we nog wat langer van de bubbels genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello

    Beautiful stitching!
    Hope your wrist and elbow feels better soon.

    Holly x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind dat je nogal veel gedaan heb hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi stuk erbij en zo komen we elke keer weer een stapje dichterbij het einde =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wundervoll, einfach nur wundervoll.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful stitching and a great progress!
    Very well done Pauline!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig werk wordt dit. Wat zal het straks mooi zijn als het is ingelijst. En het valt id niet mee he met deze temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think you did really well. Every stitch brings you closer to a finish.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just beautiful, the detail is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Pauline,
    wunderschön und das Ende kommt immer näher.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen