woensdag 26 september 2012

Blad 4 Surprise visitors

Hehe, het is me toch weer gelukt!
Echt, ik moet zoeken naar de motivatie om door te gaan.
Even het knopje omzetten in mijn hoofd, deze Haed gaat gewoon 3 jaar duren!
Gelukkig heb ik nog wel meer werk, want finishen MOET ik, hahaha over fanatiek gesproken.
De andere Haed is volgens mij wel van een normalere afmeting, maar ik heb de bladen nog niet durven tellen.
Het blad van deze Haed was niet lastig en de kleuren vind ik heerlijk om mee te werken.
Niet al te veel confetti, dus wat klaag ik???

O ja, even inzoomen!!!
En?
Hoeveel gezichten zien jullie?
Het is weer een typische Josephine Wall hoor!

15 opmerkingen:

  1. Prachtig pauline!!
    Ik zie 6 gezichten.. echt gaaf om ze zo te zien.. best kans dat ik van alles zie wat er niet is.. lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't know that design, no idea of what's coming but I can sense... It's big! :) heheheh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie er 3 gezichten in tot nu toe, vind het wel lastiger in deze te zien trouwens. Je heb je turbo naald niet verloren zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! echt weer een bijzonder werk. Ik zie 4 gezichten.. succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk er ook 4 te zien, maar het blijft gokken!

      Verwijderen
  5. Ohhhh I see it now! On your sidebar :) Thanks for telling me ;) when I read your post, I googled josephine Wall but couldn't see any similar picture, now I can say that's really awesome :D amazing design :D I have no idea how long it will take to stitch... Can only imagine :p heheheh but it's going to turn out on a gorgeous work! Those colors, the lightning, beautiful design you've picked ;)
    Go on, stitch a lot because I want to see more :) heheeheh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schön, ein Teil der Haare sind zu erkennen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een klus, maar wordt vast weer super mooi!
    Ik zie 1 gezicht?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren, ik zie denk ik 3 gezichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is in ieder geval weer een prachtige HEAD! Hele mooie kleuren. Maar ik zie maar 2 gezichten. Misschien nog een portooke pakken en ik zie er meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zie alleen een hoofd ? of ligt dat aan mij ?
    ach, met die donkere borduuravonden die er weer aankomen komt deze head ook heus wel een keer af hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zo en er komt toch al wat meer van het hoofd in zicht.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen