dinsdag 11 september 2012

Bubbles is terug!

Gelukkig!
Mijn kindje is weer thuis!
Want wat is dat toch elke keer spannend...het werk uit handen moeten geven...vertrouwen op de post..
Vrijdagochtend had ik het weggebracht en vandaag kreeg ik al een telefoontje dat het in de winkel op me stond te wachten!
Erg snel hoor.
Ik ga het gauw een veilig plekje geven, eerst een tijdelijk tot er een nieuw gat is geboord op de plek waar het uiteindelijk moet komen te hangen.
De hobbywinkel was zo lief het bij mij thuis te komen brengen omdat ik geen vervoer heb en dit werk echt niet op de fiets vervoerd kon worden.
Geweldig, wat een service!
En nu weer sparen..voor de volgende Haed, gelukkig duurt dat vast nog meer dan een jaar voor er eentje af is!

28 opmerkingen:

  1. Heel mooi zo, en wat een service van de winkel.
    Nu kan je er echt van gaan genieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig en wat fijn dat de winkel hem bracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat ie ie mooi geworden. Je mag er trots op zijn.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a splendid job!

    It is just stunning as framed!

    Congrats on such a hard work and your patience!

    Greetings,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Bubbles is schitterend geworden. Ben benieuwd, welke head de volgende wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker snel, in de lijst is het echt af! Hang haar maar op een mooi plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi geworden zo met de lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi borduurwerk. Het moet echt een mega grote klus geweest zijn. En een mooie rustige lijst heb je erbij gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een service zeg, dat tref je ook niet elke dag. Hij geweldig geworden, een echt pronkstuk. Maar gauw ophangen zou ik zeggen!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SCHITTEREND! De lijst erom maakt het helemaal af (en wat een service zeg!)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt prachtig! Geniet er maar volop van. En wat een service van de lijsten maker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Pauline,
    das Bild ist so schön geworden möge dich der Anblick alle Mühen vergessen lassen.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh Pauline, wat is hij mooi geworden! Hier kan je echt trots op zijn!
    Geweldig!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is hij prachtig geworden Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pauline,

    Die is nu helemaal af !! Prachtig geworden !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Pauline, je hebt eer van je werk. Wat is ze toch mooi. Iedere keer kijk ik weer naar de herhaling van de bubbels.
    Kon het niet laten om even naar de boeken in je boekenkast te gluren; jij bent ook een Sophie Kinsella fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden en zo snel klaar ook zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij (zij) is fantastisch mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Pauline,

    wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi is Bubbles zo in de lijst. Wat had je een fijne service

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Pauline. She's BEAAAAAUTIFUL!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi! En wat moet je hier een geduld voor hebben gehad, super hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zooo knap en zeker nu het zo'n mooi kadertje heeft
    Dat verdient een heel mooi plaatske
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het lijkt me zo gaaf om zoiets groot af te hebben. Dat ik toch weer even gezocht heb om je site om te kijken, hoe cool zoiets groots wel niet is.
    Want deze vind ik echt super mooi!
    Gelukkig heb ik geen flauw idee hoe lang je erover gedaan heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen