vrijdag 7 september 2012

Dragon update

Wat is dit heerlijk borduren!
Deze keer heb ik Zweigart Lugana Evenweave borduurstof.
Ik borduur met 2 draadjes en het heeft 5 kruisjes per cm.
Natuurlijk heeft het ook veel minder kleuren dan een HAED en geeeeen confetti!
Op deze foto kan je al beter zien hoe het gaat worden.
En ik vind het nu al mooi!
Ik denk dat ik het zelf ga houden, haha!
Er zitten veel 3/4 kruisjes in, waar ik gelukkig dol op ben.
Dat geeft altijd een mooi effect.
De stiksteken gaan straks met goud en zilver gedaan worden.
Het borduren op zwart vind ik niet moeilijk, als je maar zorgt voor genoeg licht, verder borduur ik waarschijnlijk veel op gevoel.
En een leesbril is ook handig!
Bij het patroon staat dat het ook geschikt is voor beginners...nou dat lijkt me dus niet.

Dit weekend zal ik het weg moeten leggen want dan komt de schoonzoon.
Misschien dat ik dan maar eens die verrekte eekhoorn tevoorschijn haal.... wordt hoog tijd dat ik daar weer eens wat aan doe!

Vandaag mijn Fairy Bubbles weggebracht!!
Zo spannend.
Ze keken hun ogen trouwens uit in de winkel.
Het gaat een mosgroene lijst worden.
En nu maar wachten he...



15 opmerkingen:

  1. Je gaat meteen weer als een speer hè, super hoor! Alhoewel ik helemaal niet van dit soort patronen hou, wordt hij prachtig, mooie kleuren heeft dit patroon.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, het is weer eens wat anders om te maken en daardoor toch erg leuk.Persoonlijk zou ik het niet snel gekozen hebben hoor, maar ik begin het steeds mooier te vinden!

      Verwijderen
  2. Oh super, die Kralle ist schon zu erkennen.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij gaat snel! Wordt mooi hoor! Borduurd het niet lastig op zwart?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, helemaal niet!
      Maar ik heb vaker op donkere stoffen geborduurd, dat zal ook wel schelen.

      Verwijderen
  4. Dat zal wel dat ze zich de ogen uitkeken in de lijstenwinkel! Deze wordt ook heel leuk, ik vind het prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren!!
    je vliegt er echt doorheen.. moooi hoor..
    Zo sjiek op dat zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat wederom erg vlot.
    Leuk om hem tevoorschijn te zien komen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt dat weer mooi! Wat zijn 3/4 kruisjes trouwens? Ik wens je alvast een heel fijn weekend

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat word het prachtig, snap bijna wel waarom je het zelf wil houden haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You're going fast! :) enjoy your weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eine schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely new start Pauline! Must be hard to stitch on the black!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I agree with you, Pauline... it's gorgeous!! :D

    BeantwoordenVerwijderen