zondag 9 september 2012

Eekhoorn

Ik heb mijn weekenddoel gehaald!
Het bovenste gedeelte van het patroon van de Eekhoorn is nu klaar.
Inclusief de stiksteekjes.
Tjonge wat is dit toch een klus!
Zoveel groter dan ik dacht, 48 x 60 cm.
Maar wel erg mooi zo met 1 draadje op linnen, behalve de bloemen en bramen die zijn met 2 draadjes.
Jammer dat de teltekening zo rottig is, half vergaan en soms slecht leesbaar.
Dat is dus een hele puzzel.
Maar tot nu toe kom ik er nog uit.

Hieronder kan je zien hoe ver ik eerst was,nu zijn alle bloesems af en de hommel staat er op!


13 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!

    Succes met het patroon lezen, als ik het goed begrijp is dat het moeilijkste van dit werk.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me geen makkelijk werk, maar het is wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your work looks very pretty :)
    Hugs&smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne Stickerei.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet ie er al mooi uit!!
    Veel plezier met dit werk(je)..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, ik houd wel van die tere "look"als je met 1 draadje borduurt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo je bent lekker bezig geweest, Bubbles is echt schitterend geworden en je nieuwe werk ziet er ook al zo gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pauline, your stitching is amazing!
    You are dealing such nice colours!Looking forward to seeing its next progress indeed!

    Greetings,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super mooi! Mij te fijntjes, maar ik vind het zo leuk om te zien! Toppie!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Look at you... stitching all these gorgeous pieces!! I love this. :D

    BeantwoordenVerwijderen