woensdag 5 september 2012

I did it!!!!!

Yesssssssssssss!!!!!!!!!!
Mijn eerste Heaven and earth design is af!
Ongelooflijk!
Na al die tijd....
Ik heb er iets meer dan 2 jaar aan gewerkt.
Met tussenpozen natuurlijk want tussendoor heb ik nog een heleboel andere dingen gemaakt.
Het is bijna niet te geloven dat het nu klaar is, geen volgend blad meer...alles kan opgeruimd worden.

Ik heb mijn HAED  "Fairy Bubbles" gemaakt op 18 count aida van Fabric Flair met 1 draadje DMC per hokje.
De afmeting is: 61 x 49 cm.
Dat is 450 x 353 hokjes.
Het artwork is van Josephine Wall.

Het laatste blad vloog erdoor, ik rook de finish!
Een extra feestelijke dag vandaag want mijn oudste zoon is 19 jaar geworden!
Al moet ik ook aan een jaar geleden denken...toen maakte ik net de kerstssok van Diane af en kregen we
 's avonds dat trieste nieuws.

Mijn jongste zoon heeft de foto van mij gemaakt.


Nu moet Bubbles in een sopje en dan naar de lijstenmaker...ik zal mijn spaargeld aan moeten spreken.
Ik ben van plan er een neutrale lijst om te doen.
De kleur weet ik nog niet maar daar komen we wel uit.
En daarna hangt het in de kamer!
Wauw...ik kan het zelf amper geloven!!!

38 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Wat is ze mooi geworden. Ben benieuwd hoe ze eruit gaat zien met lijst.

    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Dat laatste stuk heb je snel gedaan. Heel mooi geworden. ook gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je affe HAED. Dat laatste stuk heb je supersnel gedaan zeg. Ik herken het gevoel van mijn Sneeuwwitje, zo gek dat het ineens af is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, zoals je kan zien heb ik nog 2 Haeds!
      Ik ga dus gewoon door.

      Verwijderen
  4. WaauuW!!! Pauline, wat is dit mooi zeg!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, ongelovelijk, wat isdeze prachtig geworden. Je rook inderdaad echt de eindstreep je ging zo hard. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, wat is ze mooi!!! Proficiat hoor! Laat je haar nog zien als ze ingelijst is en een plekje (ereplekje!) aan de muur heeft?

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herzlichen Glückwunsch!!!!
    Super, super schön. Das Motiv ist so bezaubernd.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pauline, it's amazing! Congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en natuurlijk met deze prachtige HAED!
    Je ging ook zo snel met deze, je moet het toch ons eens leren hoor =)
    Succes met een lijst uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is het heel simpel..gewoon doorgaan!
      Niet nadenken over hoeveel werk het is, maar gewoon steeds een blad...en zie hier...af!

      Verwijderen
  10. Van harte met je zoon!
    Meidddddddddddddddd wat knap van je!!!!!!!!!!!!!!! Ik had niets anders verwacht hoor hahahaha, maar neemt niet weg dat ik dit echt super vind! In zo'n korte tijd nog wel en dan te bedenken dat je ook allll die andere dingen hebt gemaakt.

    Ik kan me nog herinneren dat ik in dezelfde tijd startte met mijn Fairy en dat jij 1 van de weinigen was die ook een haed deed met 1 draadje. Jouw aanmoedigingen zorgden ervoor dat ik ook met 1 draadje verder ging en daar ben ik nog steeds blij om.

    Natuurlijk ben ik nog langggg niet zo ver dat ie af is...ben nog niet eens op de helft hahahahaa....

    Heel veel plezier met het uitzoeken van een lijst en dan kan je genieten en urenlang kijken naar dit prachtwerk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je ....bloos, bloos....ik was ook erg blij dat jij een 1-draadsvrouw bent!
      Wat mij overigens ook door Peddles was aangeraden, ben zelf ook blij dat ik dat heb gedaan.
      Ook met de stof trouwens die ik daar bestelde, die borduurde tot op het laatst heerlijk!

      Verwijderen
  11. Hier kan je toch super de super trots op zijn. Ik heb mijn HAED nooit volbracht, sterker nog, ben op gehouden omdat ik de fairy met 2 draden borduurde en het echt geen doen was en niet mooi werd.
    Je kunt toch zo trots zijn op dit werk (en op jezelf natuurlijk haha). Laat je hem nog een keer zien als hij ingelijst is? Ben heel benieuwd wat voor lijst je gaat kiezen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, ik ben heel trots!
      En natuurlijk laat ik het straks zien hoor.

      Verwijderen
  12. Van HARTE gefeliciteerd. Je werk is af! O wat ken ik het gevoel goed, met je hoofd in de wolken omdat 'hij'af is. Vervolgens al je bladen opruimen, je garen uit het zicht en alleen nog maar denken hoe het er ingelijst uit zal zien. Mijn complimenten, wat zal je trots op jezelf zijn.
    Ook nog gefeliciteerd met je zoon en sterkte met het verdriet om je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik heb nog genoeg andere werken...nog 2 haeds..ben nog lang niet klaar!
      Maar dit geeft wel goede moed.
      Heerlijk als iets af is!

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd met dit pracht werk.
    Nu het weer wat koeler wordt ga ik ook weer aan de HEAD's werken en als ik bij jou het resultaat zie gaat het straks bij mij ook misschien weer wat sneller.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! Geweldig! Van harte gefeleciteerd! Het is echt een prachtig werk. Je mag er terecht supertrots op zijn. Zoals je weet ben ik altijd fan geweest van je bubbels, ik zal ze missen.

    Ik kan niet geloven dat Diane al een jaar van ons is heengegaan. Wat gaat de tijd snel. Ik ben vorige week nog eens op haar blog gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zal een keer langs moeten komen dan, dan kan je bubbels nog eens zien :)

      Ja, de tijd gaat hard...

      Verwijderen
  15. Wauw wat prachtige Pauline Gefeliciteerd zeg. Dit werk verdient ook een mooie lijst. Ben heel benieuwd naar het resultaat als hij ingelijst is.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow!!!!! It's beautiful!!! Congrats !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OooooooooPauline super mooi en ingekaderd zal het nog mooier zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Pauline! Wat een enorme klus heb je in zo'n korte tijd geklaard, en dan met een draadje priegelen in confettisteekjes. Ik neem mijn hoed voor je af en maak een diepe buiging. Je mag heel trots zijn op jezelf en op je resultaat, geniet ervan en ik ben benieuwd naar de Bubbels in een lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I do congratulate you on this great finish!

    I admire this work! Indeed it is very very complicated but worth to stitch. Looks just fan tas tic!

    Very well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations, Pauline!!!!!! :D She's beautiful and so are YOU!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Pauline,

    Prachtige gedaan, en wat moet het een supergevoel geven nu het eindelijk af is !
    En nu nog een mooie lijst erbij en dan is het pas echt genieten hé.

    Gelukkige verjaardag aan uw zoon!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwwww... gewéldig zeg!! Van harte gefeliciteerd met deze prestatie hoor. Nu ik zelf aan een HAED bezig ben (nou ja, het ligt al weer een poosje stil helaas), weet ik precies hoeveel werk er in gaat zitten. Petje af hoor!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Herzlichen Glückwunsch!
    Das Bild ist Klasse.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. GEFELICITEERD!!!!
    Wat is ie gaaaf.
    en zo GROOT, dat had ik niet verwcaht... dara ga je veel plezier aan beleven!!!
    Mooi gedaan.. een dikke pluim!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastic!!!!!! Looks amazing :D
    And It's sooooooo big! Heheheh great work! Well done ;)
    Congrats sweetie!!!!!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met het eindresultaat, werkelijk schitterend geworden.
    Ik ben benieuwd naar de lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb er maar 1 woord voor:SUPERRRRRRRRRR

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Big big congrats and a happy dance for your amazing finish Pauline!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen