maandag 17 september 2012

IHSW september

Dit weekend had ik alle tijd om heerlijk te borduren.
Dus heb ik aan  3 werken een hoop steekjes  gezet.
Bij de Haed moet ik me even niet laten ontmoedigen...ik heb uitgerekend dat ik, als ik 1 blad per 2 weken doe, ik dan nog steeds 2 jaar werk heb.
Jaja, ik weet het...de weg ernaar toe...blabla.
Maar ik finish ook graag!
En liefst een beetje vlot :)

Maar goed, er zijn meer werkjes onder mijn handen.
Ik heb me zelfs weer aan de eekhoorn gewaagd.
Er is weer een takje met wat blaadjes bijgekomen.
Mijn doel is toch om deze dit jaar af te maken, moet kunnen!

En tot slot de draak.
Daar heb ik wat minder aan gewerkt.
Maar er is een stuk van de nek te zien.




16 opmerkingen:

  1. prachtige werken!
    Twee jaar is lang, maar wel super knap als je het af krijgt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n afwisseling in het borduren.
    Ik doe bij Home en de Woodland Guardian ook ongeveer 2 weken over een pagina, dus ik weet precies wat je bedoeld.
    Je Eekhoorn en draak hebben er toch ook weer aardig wat steekjes bij.

    Succes deze week.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 2 jaar dat is een grote uitdaging.
    Wel heel leuk dat je meerdere dingen tegelijk borduurt. Ik durf dat nooit. Bang dat ik dan het niet meer af maak.
    Maar groot stuk erbij geborduurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuuwwww een project van twee jaar, knap hoor. Ik doe soms ook wel eens langer over een borduurwerkje maar meestal omdat ik het niet blijf volhouden, hihi.
    Maar knappe werkjes zitten er weer tussen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schöne Stickereien.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Pauline

    You've made great progress with your stitching, they all look great!


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Pauline voor het plaatsen van een reactie,ik kom regelmatig bij je zien maar heb het altijd moeilijk om een reactie te plaatsen.Het is een plezier bij je langs te komen om je mooie handwerken te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vorderingen weer. Ja, zo ging ik ook wel eens rekenen met Sneeuwwitje. Uiteindelijk maar gewoon door geprikt. en blijven afwisselen met werken. Want een paar jaar aan 1 werk houd ik niet vol hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, ik vind je draak wel grappig zoals hij nu is. En go for it met je HEAD!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit weekend heb je aardig geborduurd zo te zien! Ze worden allemaal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You are working on some lovely pieces and making good progress. Looks like you had a good weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vele steekjes zijn gezet zo te zien, de eekhoorn wordt ook erg leuk! Lekker werkje om aan te werken met de herfst..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You were very busy .... everything looks great

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh, there's Squirrel. It's one of my favorites of all your projects, Pauline. :D

    BeantwoordenVerwijderen